کد خبر: 949498
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج:
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به حضور دو برابری مردم کرج در آئین پنجشنبه آخر سال، گفت: خوشبختانه با اتخاذ تدابیر لازم ترافیک نیز مدیریت شد.

حمیدرضا عسگری با اشاره به اینکه حضور مردم در آئین پنجشنبه آخر سال دو برابر پارسال بود، گفت: با توجه به تمهیداتی که از قبل پیش‌بینی‌شده بود ترافیک مسیر گلزار شهدای بهشت سکینه (س) روان بود.
وی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با کلانتری ۲۴ کمالشهر نیروهای پلیس از اوایل صبح در بهشت سکینه (س) مستقر و ترافیک ورودی و خروجی‌های آرامستان به‌خوبی مدیریت شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج تأکید کرد: تعبیه پارکینگ‌های فراوان در محوطه آرامستان باعث مدیریت ترافیک و عدم پارک خودرو در محورهای اصلی شد.

عسگری همچنین به هماهنگی‌های سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اورژانس اشاره کرد و گفت: یک دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتور امداد از ساعات ابتدایی صبح برای ارائه خدمات امدادی به مراجعان در محدوده قطعات گلزار شهدای بهشت سکینه (س) مستقر شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان در ساعات اولیه صبح به این آرامستان مراجعه کردند، گفت: سال گذشته در آئین پنجشنبه و جمعه آخر سال حدود ۶۷ هزار خودرو وارد آرامستان شده بود درحالی‌که امسال روز پنجشنبه تردد بیش از ۶۱ هزار خودرو ثبت‌شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج در بخش دیگری به اجرای برنامه گل‌باران آرامگاه شهید گمنام و مزار شهدای آرمیده در این آرامستان و شهدای مدفون در امامزاده محمد (ع) اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور مسئولان اجرا شد.

عسگری هدف از حضور بر سر مزار شهدا را تجدید میثاق دوباره با مقام شامخ شهیدانی که تمام دارایی خود را درراه دفاع از دین و مکتبشان فدا کردند، دانست و با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی محکم و باعزت درراه شهیدان گام برمی‌دارد، گفت: مطلع و آغاز برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در پنج‌شنبه پایانی سال، تجدید میثاق و ادای احترام به شهدا قراردادیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار