کد خبر: 949484
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
رئیس شبکه دامپزشکی بیجار:
رئیس شبکه دامپزشکی بیجار از تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام عید نوروز در بیجار خبر داد.

هادی اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در بیجار اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران از ۲۵ اسفندماه  سال جاری طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه  فرآورده‌های خام دامی آغاز و تا ۱۷ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در قالب این طرح اکیپ‌های دامپزشکی بیجار در 2 نوبت صبح و بعدازظهر بر واحدهای توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن توزیع فرآورده‌های دامی نظارت و بازرسی خواهند شد.

اسکندری بیان کرد: در همین راستا و از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ تن فرآورده‌ خام دامی غیرقابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار از شهروندان و مسافران خواست که  فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و هنگام خرید به مهر و برچسب بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضاء بر روی بسته‌بندی‌ها توجه کنند.

اسکندری با بیان اینکه اکیپ ثابت شبکه دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره مستقر است، گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویا ۱۵۱۲ و یا تلفن ثابت ۳۸۲۲۳۹۹۱ به شبکه دامپزشکی بیجار اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر