کد خبر: 949482
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
نماینده مریوان و سروآباد خطاب به استاندار کردستان:
نماینده مریوان و سروآباد در مجلس خطاب به استاندار کردستان بیان کرده است؛ شما بعنوان نماینده دولت در استان حتی حاضر نیستید در این استان به همراه خانواده زندگی کنید و در هفته دو سه روز پروازی می‌آیید و پروازی می‌روید. تدبیرتان کردستان را گرانترین استان کشور کرده است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، منصور مرادی به دنبال انتصاب سرپرست دوم فرمانداری مریوان مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرده است که می‌تواند بسیاری از ناگفته‌ها در خصوص مسائل و مشکلات کردستان را نمایان سازد. مطلب کامل این نماینده مجلس در ادامه می‌آید.

مردم عزیز و غیور دیار سرافراز کردستان عموماً و مردم عزیز و شریف هر دو شهرستان مریوان و سروآباد علی‌الخصوص!

گرم‌ترین درودها و خالصانه‌ترین ارادات را به محضر مبارکتان تقدیم می‌دارم، می‌دانم هر کدام از شما عزیزان نکته‌سنج و باریک‌بین مسایل روز را موشکافانه پیگیری می‌نمایید و برای خود از هر کدام از تعویق‌ها، امورات انجام نشده، مسایل فراموش شده، کارهای تعطیل‌شده، محنت‌های پیش‌آمده و ناحقی‌هایی که در حق شما محقق شده است تفسیر فردی و تحلیل شخصی دارید.

خوب می‌دانم چرایی‌ها و چگونگی‌های عدم انتخاب فرماندار مریوان در چند ماه اخیر چه سوالات بی‌جواب و چه تشویش‌های لاینحلی برایتان پیش آورده است و در رسانه‌ها و فضای مجازی چه‌ها شنیده‌اید و با چه نظرات مغرضانه و سیاه‌نمایی‌هایی در این باب مواجه بوده‌اید.

این ناعدالتی و کج‌روی‌ها در حق ما و شما بسی رفته است و تا آمده‌ایم و مخالفت کرده‌ایم و خواسته‌ایم حقایق را برملا کنیم، دیده‌ایم عده‌ای منفعت‌طلب فضا را مسموم نموده‌اند و فرصت برای بیان حقایق را از ما می‌گرفتند. در ادامه سعی می‌کنم گوشه‌ای هر چند اندک از ابعاد ناپیدای اتفاقات اخیر را با شما در میان بگذارم تا در مناظرات مستقیم و تلویزیونی ابعاد بیشتری از آن را بیان کنم.

سوالی که ممکن است همه مطرح کنند و مطرح کردنش هم به حق است این است که چرا نماینده با انتخاب گزینه‌های مورد نظر استانداری مخالف است؟ من اگر بخواهم به تفصیل به پاسخ این سوال بپردازم باید ساعت‌ها زمان صرف واکاوی این امر بکنم اما به اختصار اگر اشاره‌ای داشته باشم این است که بعنوان نماینده مردم این منطق و مسلک که چون کسی در ستاد رئیس جمهور فعالیت داشته، و یا چون یک باند و یک حزب از وی حمایت می‌کنند را بعنوان حاکم دولت در یک شهر تعیین بکنند را منطق و مسلکی معیوب می‌دانم و با آن مخالفم.

نکته دیگر درباره مخالفت خود با انتخاب فرمانداران، به سوابق فعالیت‌های افراد انتخاب‌گر مربوط می‌شد که من اکنون می‌خواهم شخص ایشان را به این شکل مورد خطاب قرار دهم:

جناب استاندار! من نماینده این مردمم و شما بعنوان نماینده دولت در استان حتی حاضر نیستید در این استان به همراه خانواده زندگی کنید و در هفته دو سه روز پروازی می‌آیید و پروازی می‌روید. آیا تا به حال عمیقا اندیشیده‌اید که اداره کدام استان در دستان شما قرار گرفته است؟ از خود پرسیده‌اید استانی با این قدمت و فرهنگ که مورد تأیید و تاکید رهبر معظم انقلاب است را چگونه مدیریت می‌کنید؟

آیا حکم ۸ سرپرست برای پست‌های حساس استان انتقامی از مردم این استان نیست؟ خبر دارید تدبیرتان کردستان را گرانترین استان کشور کرده است؟

صادقانه کارنامه خود را مطالعه کرده‌اید؟ آیا اصلاً سعی داشته‌اید کارنامه‌یتان را از مردم دریافت کنید؟ یا حامیانتان کارنامه‌تان را نشان داده‌اند تا بدانی و «نیاز به تلاش بیشتر» درج در کارنامه خود را مشاهده کنید؟

من بعنوان نمایند مردم کارنامه شما را گرفته‌ام ... توسعه پَر کشید، امید پَر کشید، اشتغالزایی پَر کشید، رونق اقتصادی پَر کشید اما در گران‌کردن استان رتبه اول در کشور را کسب کرده‌اید.

جناب استاندار محترم استان، لحظه به لحظه عملکرد خود را به مردم گزارش داده‌ام و شفاف‌سازی کرده‌ام .اقدامات من در حوزه بهداشت، آموزش و پرورش، زیرساخت‌های توسعه و راه‌سازی و... برای مردم ملموس است. شفاف‌سازی عادلانه‌ترین خدمت به مردم کردستان و علی‌الخصوص مریوان و سروآباد است.

حضرتعالی را به یک مناظره تلویزیونی دعوت می‌نمایم تا حرفمان پشت پرده نماند.

استاندار عزیز حرف آخر من را بشنوید؛ اشتباه نروید. استان کردستان و شهرستان مریوان آنگونه که تصور می‌فرمایید ارثیه‌ای برای شما و نزدیکانتان نیست تا به پاس آنکه در ستاد انتخاباتی شما هوراها کشیده‌اند، قطعه‌قطعه‌اش کنید و سهم دهید.

تاکید مجدد دارم که من با مردم و خدای خود عهد بسته‌ام و به قانون اساسی وفادارم که در هر صورت فعالیت دوران خدمتم را تماماً وقف مردم استان و علی‌الخصوص حوزه انتخابیه خود نمایم و مطمئن باشید در این راه از هیچگونه تخریب و زخم‌زبان و صدور بیانیه‌های منفعت‌طلبانه حزبی و تحلیل‌های روشنفکر مآبانه یک عده اندک نمی‌هراسم زیرا ما مردمیم.

جناب استاندار! بهتر است مناظره تلویزیونی را قبول کنید. البته فکر می‌کنم استعفایتان برایتان بهتر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر