کد خبر: 949476
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
معاون شرکت آب منطقه‌ای سمنان خبر داد:
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان از ارائه خدمات به متقاضیان، مشترکین و بهره برداران منابع آب و امور مشترکین در دفاتر ICT روستایی و ادارات پست شهرستان در این استان خبر داد.

محمدرضا خاموشی گفت: طبق تفاهم نامه فی مابین شرکت آب منطقه ای سمنان و اداره کل پست استان سمنان، ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان شرکت سهامی آب منطقه ای سمنان در دفاتر پستی شهری و روستایی از طریق سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکین(ساماب) انجام می شود.

وی افزود: این تفاهم نامه در اجرای قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و اجرای مواد مرتبط در فصل دوم قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه ایجاد و بهره برداری از دفاتر پستی، پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT ابلاغی از سوی ریاست جمهوری به منظور ایجاد بسترهای لازم برای کاهش تصدی گری دولت و کاهش تقاضای سفرها، فی مابین شرکت سهامی آب منطقه ای سمنان و اداره کل پست استان سمنان منعقد شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان تصریح کرد: بهره برداران منابع آبی که دارای چاه کشاورزی هستند و مشترکین و متقاضیان شرکت سهامی آب منطقه ای سمنان در دفاتر پستی شهری و دفاتر پست روستایی در سراسر استان سمنان، می توانند خدمات مرتبط با سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکین(ساماب) را دریافت کنند.

خاموشی ادامه داد: این خدمات شامل قبول و توزیع مدارک و مجوزهای صادره از جانب دفاتر پستی و ارسال به نشانی متقاضیان توسط مجری با استفاده از سرویس پست سفارشی، ارسال پیامک در سامانه ساماب به متقاضیان، قبول و مبادله و توزیع کلیه مراسلات پستی اعم از پاکت، بسته و امانات بر اساس آخرین تعرفه های پستی بر اساس سرویس مورد درخواست شامل سرویس های سفارشی، پیشتاز، امانت و ویژه، جمع آوری کلیه مرسولات از محل موردنظر در زمان تعیین شده توسط کارفرما و... است.

وی اظهار داشت: کلیه این خدمات در سطح استان سمنان از طریق دفاتر پستی و ICT مستقر در شهرستان های استان و دفاتر روستایی منتخب ارائه می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر