کد خبر: 949465
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
یکی از معلمان مدرسه دخترانه پونک در تهرانسر هدف اسیدپاشی از سوی مردی نقابدار قرار گرفت. به گفته قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، قربانی اسیدپاشی یکی از چشمان خود را از دست داده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، یکی از حادثه‌های هولناک اسیدپاشی است که معمولاً قربانیان این حادثه را بیشتر زنان و دختران تشکیل می‌دهند. این جرم که ریشه در انتقام‌های کور دارد همواره با پیامد‌های ناگوار برای قربانیان همراه است. یکی از آخرین قربانیان این حادثه خانم معلم جوانی است که از سوی مرد ناشناسی هدف انتقام کور قرار گرفت.
صبح روز چهارشنبه‌۲۲ اسفندماه بود که رهگذران و ساکنان محله‌ای در منطقه تهرانسر متوجه صدای دلخراش زن جوانی داخل خیابان شدند که مدام فریاد می‌زد «آی‌سوختم». زن جوان که فریادهایش به آسمان بلند شده بود صورتش را با دودستش گرفته بود و از رهگذران درخواست کمک می‌کرد. در چنین شرایطی رهگذران به کمک زن جوان شتافتند که حکایت از این داشت وی از ناحیه صورت هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. زن جوان در همان لحظات اولیه گفت: از سوی مرد ناشناسی هدف اسیدپاشی قرار گرفته است و بعد از آن به خاطر شدت سوختگی دیگر قادر به حرف زدن نبود. همزمان با انتقال زن مصدوم برای درمان به بیمارستان شهید مطهری، تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در محل به تحقیق پرداختند.
بررسی‌های مأموران نشان داد مصدوم که زن ۳۸‌ساله‌ای است لحظاتی قبل هنگام خارج شدن از خانه‌اش برای رفتن به محل کارش از سوی مرد نقابدار و ناشناسی هدف اسیدپاشی قرار گرفته است و عامل اسیدپاشی پس از حادثه با پای پیاده از محل گریخته است.
با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی به دستور قاضی شهریاری، معاون دادستان تهران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل این حادثه آغاز کردند. مأموران دریافتند عامل اسیدپاشی که به منطقه آشنایی کامل داشته است و در مکانی اقدام به اسیدپاشی کرده است که علاوه بر خلوت بودن خیابان هیچ دوربینی برای ثبت و شکار متهم وجود ندارد. همچنین مشخص شد زن مصدوم خانم معلمی بوده که در یکی از دبیرستان‌های دخترانه منطقه پونک به عنوان معاون دبیرستان مشغول به کار بوده و صبح روز حادثه برای رفتن به مدرسه از خانه‌اش بیرون آمده که هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: عامل اسید پاشی برای اینکه شناسایی نشود صورتش رابه صورت کامل با نقاب مشکی پوشانده بوده به طوریکه فقط دو چشمش معلوم بوده است و در یک لحظه مایع اسیدی داخل ظرف پلاستیکی را روی صورت زن جوان می‌پاشد و فرار می‌کند. قاضی شهریاری ادامه داد: مصدوم پس از حادثه برای درمان به بیمارستان شهید مطهری منتقل می‌شود که به گفته پزشکان یکی از چشمانش به شدت آسیب دیده است. به گفته وی مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل این حادثه هولناک آغاز کرده‌اند.
یکی از پزشکان بیمارستان شهید مطهری هم درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: درصد سوختگی این زن از ناحیه صورت ۵ درصد است که بیشترین صدمه را یکی از چشمانش دیده است و به همین خاطر برای بررسی وضعیت چشمش و برای ادامه درمان به بیمارستان رسول اکرم منتقل شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار