کد خبر: 949453
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خبر داد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، از بهره‌برداری ۱۴ کیلومتر دیگر از خط ۷ مترو تهران با هشت ایستگاه خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید محمد، با بیان اینکه کل این پروژه ۲۷کیلومتر با ۲۲ ایستگاه است که از منطقه شمال غرب تهران در منطقه سعادت‌آباد آغاز می‌شود و در منطقه جنوب شرق تهران، بالای افسریه، محدوده شهرک امیرالمؤمنین پایان می‌یابد، گفت: این خط مترو عمیق‌ترین خط مترو است و بیشترین تعداد ایستگاه تبادلی را با سایر خطوط مترو دارد و در طراحی این پروژه، الزامات پدافند غیرعامل هم در ایستگاه‌ها و در عمق خط، رعایت شده است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: تیر امسال حدود ۷ کیلومتر از این مسیر از ایستگاه مهدیه تهران تا نواب به بهره‌برداری رسید و شنبه آینده ۱۴کیلومتر دیگر از این مسیر با هشت ایستگاه از مهدیه تهران تا میدان صنعت به بهره‌برداری می‌رسد.
محمد گفت: برای اجرای این پروژه تا امروز حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۶ هزار نفر مستقیم و ۲ هزار نفر غیرمستقیم در آن اشتغال داشته‌اند.
وی افزودد: در صورت تأمین منابع مالی، تا پایان سال آینده کل ۲۷ کیلومتر این پروژه به اتمام خواهد رسید.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: این پروژه ظرفیت انتقال یکصد هزار مسافر با چهار قطار و سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه جابه‌جایی را دارد و پس از تکمیل کار این زمان به دو دقیقه تقلیل می‌یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار