کد خبر: 949449
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
اظهاراتی از نورعلی تابنده، لیدر فرقه دراویش گنابادی منتشر شده که نشان می‌دهد او پس از آشوبی که مریدانش برپا کردند و موجب شهادت حافظان امنیت کشور شدند، همچنان گویا از نظام طلبکار است! نورعلی تابنده در سالگرد آشوب مریدانش در خیابان گلستان هفتم در تهران مأموران نیروی انتظامی را متهم به تحریک مریدان خود می‌کند و دراویش آشوب‌طلب را کسانی توصیف کرده که از روی خلوص نیت آمده‌اند: «در همین واقعه اول اسفند، من همان شب قبل خواستم بین این‌ها که از روی خلوص نیت آمده بودند و اولیای امور تلفیق کنم، هرچه صحبت می‌کردم، تقریباً به نتیجه‌ای هم رسیده بودند... همان‌هایی هم که آمده بودند برای اصلاح، بیشتر موجب تشویق شلوغی شدند. تحریک کردند عده‌ای از فقرا را و تحریک واقعی از جانب آن‌ها بود. البته مأمور انتظامی موظف است وظایفی را انجام دهد، ولی کاری که کردند این بود که وظیفه معمولی را برخلاف اصل عدالت و مهربانی [قرار دادند]آن غوغایی که شب شد، اصلاً به ما درویش‌ها ارتباطی نداشت. مسلماً یک عده‌ای کارشکنی و خرابکاری کردند. چه‌ها کردند و چرا کردند، مسلماً دشمن ما بود.»
تابنده همچنین با اشاره به خاطره‌ای از دوران کودکی خود، مدعی کشف و شهود شد: «[به سبب بیماری لاعلاج]توی اتاق، مرا رو به قبله خوابانده بودند. در یک عالمی بین خواب و بیداری، چیز‌هایی حس می‌کردم. دیدم در پشت‌بام منزلمان، یک گنبدی است. از آن طرف، یک نفر آمد که عکسش را در عکس‌های خود دیده بودم. حضرت صالح‌علیشاه می‌فرمودند: حضرت علی است. دیدم مثل اینکه حضرت علی (ع) آمد و مرا دید که در وضعیت ناجوری هستم. یکی از این قهوه‌ریز‌ها دستش بود. جلوی من رسید، فرمود: بگیر این «نبات‌جوش» را بخور. خوب می‌شوی. گرفتم خوردم. دیدم راحت شدم. برگشتم به این عالم، دیدم حالم خوب شده است.»
مریدان نورعلی تابنده در شب آشوب گلستان هفتم، با خلوص نیت! سه نفر از نیرو‌های ناجا و بسیج را به شهادت رساندند. یکی از مریدان او با برنامه قبلی با اتوبوس به نیرو‌های ناجا زد و سه تن از آن‌ها را زیر گرفت و موجب شهادت آنان شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
خجالت اور است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار