کد خبر: 949448
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
روزنامه جام جم آماری از حضور دولتمردان در برنامه‌های تلویزیونی منتشر کرده است که نشان می‌دهد این آمار نسبت به سال ۹۶ دو برابر شده است. مطابق آنچه روزنامه جام جم نوشته، «از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه ۱۳۹۷، شبکه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی از جمله شبکه‌های سراسری، برون‌مرزی و استانی حدود ۱۱ هزار ساعت برنامه برای انعکاس فعالیت‌های دولت در بخش‌های مختلف روی آنتن برده‌اند که این میزان بیش از دو برابر زمانی است که در کل سال ۹۶ به اهالی پاستور اختصاص داده شده بود... بخش عمده‌ای از این زمان در اختیار اعضای هیئت دولت و نمایندگان قوه مجریه قرار گرفت تا ضمن حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی، گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند.» این در حالی است که دولتمردان همواره گلایه می‌کنند که در صداوسیما وقت کافی به آنان برای تشریح مواضع و برنامه‌هایشان اختصاص داده نمی‌شود. البته در عین حال هم جناح حامی دولت روحانی معتقد است صداوسیما مخاطبان خود را از دست داده و کسی به دیدن و شنیدن برنامه‌های آن نمی‌پردازد و روشن نیست اگر مخاطب ندارد، چرا دنبال حضور در این رسانه هستند!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار