کد خبر: 949378
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
هفته بیست و دوم لیگ برتر
هفته بیست و دوم لیگ برتر در حالی پیگیری می‌شود که امروز فولاد میزبان تیم سپاهان است. پارس جنوبی هم در جم پذیرای تیم ماشین سازی تبریز است. فردا در ادامه رقابت‌ها پرسپولیس در رشت به مصاف تیم سپیدرود می‌رود. در آزادی استقلال میزبان تیم نساجی مازندران است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: دو تیم فولاد و سپاهان در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که افشین قطبی در چند بازی اخیر خود نتوانسته امتیازات خوبی کسب کند و بی شک امروز با انگیزه زیاد برابر تیم سپاهان در ورزشگاه جدید اختصاصی فولاد به میدان می‌رود. این بازی که از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود به نوعی حکم بازی افتتاحیه این ورزشگاه را هم دارد و می‌واند دوئل تماشایی باشد. فولاد خوزستان با آمدن قطبی سه شکست متوالی را تجربه کرده و با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی است. در سوی دیگر این میدان، سپاهان با چهار پیروزی از سه دیدار اخیرش، با ۴۱ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی است، ولی با کسب سه امتیاز بازی، می‌تواند با یک باز کمتر نسبت به تراکتورسازی به صدر جدول راه یابد. بازی رفت در اصفهان سه بر یک به سود سپاهان تمام شد.
نبرد در ساعات پایانی سالپارس جنوبی – ماشین سازی
در دیگر بازی امروز پارس جنوبی که فعلا در رده هفتم است باید به مصاف دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی برود که این تیم در رده یازدهم جای گرفته است. هر دو تیم که تقریبا وضعیتی مثل هم دارند در بازی امروز فقط برای جهش در جدول به رقابت می‌پردازند، چون هر دو تیم نه شانس قهرمانی دارند و نه شانس سقوط به لیگ یک. دربازی رفت بازی یک بر صفر به سود ماشین سازی تمام شد.
سپیدرود رشت - پرسپولیس.
اما فردا در ادامه رقابت‌ها دئو بازی برگزار می‌شود که در رشت تیم سپید رود با مربی جدید خود تادر دست نشان باید مصافی سخت با شاگردان برانکو داشته باشد. دست نشان پس از کناره گیری علی کریمی هدایت این تیم را در دست گرفت. سپید رود که شرایط خوبی ندارد و یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ یک است در خانه پذیرای تیم پرسپولیس است. پرسپولیس که به لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و در بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم السد با یک گل شکست خورد. شاگردان برانکو در صورت پیروزی در صدر جدول باقی می‌مانند. جنگ قهرمانی و بقا را روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهر رشت شاهد هستیم. در بازی رفت یک بر صفر پرسپولیس به پیروزی رسید. سرخپوشان بعد از استقلال با ۹ گل خورده قدرتمندترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند. سپیدرود هم با ۱۲ گل زده دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد.
استقلال تهران - نساجی مازندران.
اما در آخرین بازی فردا آبی پوشان باید به در تهران پذیرای تیم نساجی باشند. شاگردان شفر که دربازی با العین علی رغم ارائه یک بازی منسجم به تساوی رسیدند می‌خواهند سال را با برد به پایان برسانند. گفته می‌شود استقلال در این بازی وریا غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
اما دیروز در شروع هفته بیست و دوم لیگ برتر، تراکتورسازی میزبان پدیده مشهد بود که توانست با یک گل به پیروزی برسد و به صدر جدول صعود کند. در این دیدار حساس، آنتونی استوکس توانست روی کرنر ارسالی توسط دژاگه، گل پیروزی بخش تراکتورسازی را به ثمر برساند. پدیده مشهد نیز با این شکست کماکان با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند تا فرصت نزدیکی به صدرنشینان لیگ را از دست بدهد.
در دیگر بازی، شاگردان علی دایی در مسجد سلیمان مهمان نفت بودند و توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند و دست پر به تهران برگردند. تک گل بازی را امیرحسین حسین زاده بازیکن ۱۸ ساله سایپا به ثمر رساند. با این برد، سایپا ۲۶ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. نفت مسجد سلیمان نیز کماکان در رده چهاردهم جای گرفت.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر:
جمعه ۲۴ اسفند
پارس جنوبی جم- ماشین سازی تبریز – ساعت ۱۷:۴۵ – ورزشگاه تختی جم
رضا کرمانشاهی-رضا سخندان-رضا قیم-مهدی سید علی-سید رضا مهدوی-محمد هاشمی نسب- ناظر: سعید بطحایی
فولاد خوزستان- فولاد مبارکه سپاهان – ساعت ۱۷:۵۰– ورزشگاه غدیر اهواز
محمد حسین زاهدی فرد- حسن انتظاری-علی احمدی-جواد رحیم زاده-محمدرضا تارخ-حسین مرادی- ناظر: حسن کامرانی‌فر
شنبه ۲۵ اسفند
سپیدرود رشت-پرسپولیس تهران-گیلان- رشت- ساعت ۱۶:۳۰
سید حسین زرگر-آرمان اسعدی-محمد علی پور متقی-حسن اکرمی-سید علی اصغرمومنی-ایوب غلامزاده-ناظر: مسعود مرادی
استقلال تهران- نساجی مازندران – ساعت ۱۹– ورزشگاه آزادی تهران
محمدرضا اکبریان-سعید قاسمی-عسکر محمدی-محمد حسین ترابیان-حسین زیاری-مهدی سیفی-ناظر: مسعود عنایت

یکشنبه ۲۶ اسفند
پیکان تهران - صنعت نفت آبادان – ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه شهداء شهر قدس
امیر عرب براقی-محمدرضا ابوالفضلی-علیرضا ایلدروم-علی بای-کیوان علی محمدی-محمدرضا منصوری-ناظر: محمد جواد تقی پور
ذوب‌آهن اصفهان - استقلال خوزستان – ساعت ۱۸:۳۵ – ورزشگاه فولاد شهرفولادشهر
علیرضا فغانی-محمد راهی-حمید نادری بلداجی- سعید رحیمی مقدم-شاهو اصلانی –سعید علی نژادیان-ناظر: حسین نجاتی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار