کد خبر: 949357
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
آماده باش ۴ هزار نیروی پلیس در رزمایش نوروزی اصفهان
فرمانده انتظامی استان از آماده باش ۴ هزار نفر نیروی پلیس در طرح بزرگ رزمایش ترافیکی و انتظامی نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: تمام تمهیدات لازم هم در حوزه برای برقراری امنیت مسافران و هم در کاهش تصادفات و آمار جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردار" مهدی معصوم بیگی" در مراسم آغاز بکار رزمایش طرح انتظامی و ترافیکی نوروز 98 پلیس اصفهان گفت: این رزمایش با شعار "پرهیز از خطر، آرامش در سفر" فعالیت خود را از امروز آغاز کرده کرده و تا 17 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.
سردار معصوم بیگی، خاطر نشان کرد: در این رزمایش بیش از 4 هزار نفر نیروی پلیس در حوزه های ترافیکی و انتظامی به حالت اماده باش در می آیند و تمام تمهیدات لازم برای برقراری امنیت بیشتر مسافران فراهم شود و هم آمار تصادفات و هم امار جان باختگان و مصدومان و مجروحان ناشی از تصادفات کاهش پیدا کند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه میزان جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی را بسیار نگران کننده دانست و اظهار داشت: علی رغم توفیقات خوبی که داشته ایم و توانسته ایم هر ساله با کاهش جان باخته در حوادث رانندگی مواجه باشیم اما باز با این وجود بیش از یک هزار نفر در طول 11 ماهه امسال براثر تصادفات در مجموع راه های شهری و برون شهری استان جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه رقم یک هزار جان باخته در تصادفات استان برابر میزان جان باختگان ناشی از سقوط 10 هواپیما در سال جاری است اظهار داشت: سوال اساسی ما این است، چرا وقتی یک هواپیما سقوط می کند همه کشور نسبت به آن حساسیت نشان می دهند اما وقتی به اندازه سقوط 10 هواپیما در جاده ها و درون شهرها جان باخته داریم کسی به این مسئله توجهی نمی کند؟!
فرمانده انتظامی از رقم 17 هزار مصدوم و مجروح در اثر وقوع سوانح رانندگی استان اصفهان طی 11 ماهه امسال خبر داد و عنوان کرد: بخشی از این افراد دچار قطع عضو و قطع نخاع شده و سلامتی خود را تا پایان عمر از دست دادند.
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: وقت آن رسیده که یک احساس مسئولیت متفاوت و یک فرهنگ جامع تری در حوزه رانندگی در بین رانندگان و شهروندان عزیز ایجاد شود.
سردار معصوم بیگی، گفت: هرچند که بایستی جاده ها اصلاح شوند و ایمنی خودروها نیز افزایش پیدا کنند اما با این حال معتقدیم راننده هوشمند و قانونمدار می تواند جاده نا ایمن و خودرو کم ایمن را کنترل کند و از وقوع حادثه ناگوار جلوگیری نماید.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آمارها و گزارش ها نشان می دهد که حال ترافیک خوب نیست ابراز امیدواری کرد با اهتمام بیشتر رانندگان به رعایت قوانین و مقررات رانندگی دعای "حول حالنا" مردم در تحویل سال آنان در حوزه ترافیک به شکل عملی تحقق یافته و شاهد کاهش میزان تخلفات و به تبع آن کاهش جان باختگان ناشی از سوانح رانندگی در سال آینده باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار