کد خبر: 949356
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
استاندار اصفهان:
استاندار با اشاره به اینکه نوروز ۹۸ با شرایط متفاوت تری نسبت به سال‌های قبل روبرو هستیم، بکارگیری همه توان دستگاه‌ها برای همکاری با پلیس در طرح نوروزی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،دکتر "عباس رضایی" در طرح رزمایش ترافیکی نوروز 98 فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قدردانی از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش مردم و مسافران در این ایام گفت: امسال مسئولیت و ماموریت این نیرو نسبت به سال های قبل بیشتر خواهد بود.
وی افزود: اگرچه در سالیان قبل نیروی انتظامی استان اصفهان زحمات زیادی متحمل شده اما امسال خداوند توفیق داده که خدمات بیشتری را به هموطنان ارائه کند.
استاندار اصفهان، با بیان اینکه در فرهنگ دینی و ملی ما از میهمان به عنوان حبیب خدا یاد شده اظهار داشت: نتیجه می گیریم که خدمتگزاری به میهمانان نوروزی خدمتگزاری به خداوند است و من این انجام وظیفه را به نیروهای انتظامی و همه دستگاه های مسئول تبریک می گویم.
رضایی، با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر باز شدن آب زاینده رود در ایام نوروز گفت: سال قبل 2.5 میلیون گردشگر طی ایام نوروز به استان اصفهان سفر کردند که با توجه به بازگشایی آب زاینده رود پیش بینی می کنیم با افزایش 25 تا 30 درصدی مسافرت ها در نوروز امسال مواجه باشیم و لازم است تلاش ها نیز در راستای تامین امنیت و خدمت رسانی به مسافران بیشتر شود.
این مقام مسئول عنوان کرد: درخواست من از دستگاه ها و سازمان ها این است که با همه توان و ظرفیت خود به کمک نیروی انتظامی بیایند و ان شاء الله بتوانیم سال 98 را با خلاقیت ، تلاش و عزم بیشتر آغاز کنیم و روزهای خوب و خوشی را برای شهروندان و میهمانان عزیز رقم بزنیم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار