کد خبر: 949352
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
رئیس مجمع خیران بانوان سلامت آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
رئیس مجمع بانوان سلامت آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر برای انجام پیوند مغز و استخوان به ۳ میلیارد نیاز داریم و از پزشکان و خیران سلامت دعوت می‌شود تا ما را در این امر یاری کنند تا بلکه بیماران به جای اعزام به تهران در خود تبریز پیوند انجام گیرد.

نسرین پیرسمساری ب در اولین جلسه همفکری شورای مرکزی مجمع خیران بانوان سلامت آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با ایجاد مرکز نورالزهرا توانسته‌ایم کارهایی از بابت درمان، تحصیل، مسکن و غیره را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز شورای مرکزی بانوان خیر سلامت را در آذربایجان‌شرقی ایجاد کرده‌ایم، گفت: فعال‌سازی بخش شهرستانی از اولویت این شوراست تا با استفاده از ظرفیت همه جانبه این امر را به سرانجام برسانیم.

رئیس مجمع خیران بانوان سلامت استان ادامه داد: یکی از اهداف مجمع بانوان سلامت کاهش درد و گرفتن آن از بیمار است و الحمدالله اعضای این مجمع با پیگیری و نشاط این کار را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجمع بانوان سلامت متشکل از پزشکان، خیران، فعالان فرهنگی و دانشگاهیان است.

پیرسمساری با اشاره به کمیته‌های مجمع بانوان سلامت اعم از تبلیغات، مشارکت و پشتیبانی، تامین منابع، جذب و هدایت خیران، تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی اولویت اول کاری است و سپس فراخوان، بروشور، استفاده از دانشجویان برای تحقیقات میدانی و غیره را می‌توان از دیگر موضوعات برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: هر دو سال یک بار یک  همایش برای بانوان سلامت برگزار می‌شود که سال آینده اولین گردهمایی نیز برگزار خواهد شد.

پیرسمساری با بیان اینکه در حال حاضر برای انجام پیوند مغز و استخوان به 3 میلیارد تومان نیاز داریم، گفت: از پزشکان و خیران سلامت دعوت می‌شود تا ما را در این امر یاری کنند تا بلکه بیماران به جای اعزام به تهران در خود تبریز پیوند انجام گیرد.

وی متذکر شد: بنده روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در مجمع بوده و آمادگی لازم برای دریافت هرگونه پیشنهاد و طرح هستیم و از معرفی بانوان خیر مخصوصاً پزشک نیز استقبال می‌شود.

رئیس مجمع خیران بانوان سلامت خاطرنشان کرد: باید زنان در شورای مرکزی فعالیت‌های خود را انجام دهند، چراکه اغلب مراجعه‌کنندگان به پزشک که نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت است را زنان تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در فضای مجازی، مدارس، روانشناس‌ها، رسانه‌ها، ساخت انیمیشن برای بالابردن سطح آگاهی از عوامل موثر برای بالا بردن سطح آگاهی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر