کد خبر: 949340
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
سرپرست فرمانداری بانه:
سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: برای شتاب در روند توسعه این شهرستان باید از همه امکانات و منابع موجود به نحو بهینه استفاده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه در نخستین روز کاری خود، شامگاه چهارشنبه با اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال در این شهرستان دیدار کرد و در نشستی صمیمی به بیان اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در دستیابی به پیشرفت و توسعه، شناسایی توانمندی‌ها و چالش‌ها، اصلاح امور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه شهرستان بانه پرداخت.

وی ابتدا از تلاش‌ها و خدمات محمد فلاحی فرماندار پیشین شهرستان بانه قدردانی کرد و در ادامه ارتقای رفاه عمومی و ایجاد فضای امید و نشاط را از مهم‌ترین رویکردهای دولت در آینده ذکر کرد.

امین‌زاده ابراز امیدواری کرد، با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، مشارکت مردم و حضور مؤثر سرمایه‌گذاران، روند پیشرفت و توسعه به ویژه در زمینه ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها، گردشگری، تولید، اشتغال و صنایع تولیدی و تبدیلی با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی اضافه کرد: برای شتاب در روند توسعه شهرستان باید از همه امکانات و منابع موجود به نحو بهینه استفاده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه از پیگیری و حمایت‌های استاندار کردستان، معاونین و مدیران‌کل استانداری و مجموعه مدیران کل استان به خاطر تلاش در راستای رشد و توسعه پایدار، رفع موانع موجود، تسهیل در اجرای طرح‌های زیربنایی، نگاه ویژه به اشتغال و تولید در شهرستان مرزی بانه قدردانی کرد.

امین‌زاده با اشاره به افتتاح پروژه‌های مهمی از جمله سد عباس‌آباد با حضور وزیر نیرو، بیمارستان رازی با حضور وزیر بهداشت و نیز درمانگاه تأمین اجتماعی در سال جاری،  تلاش‌های محسن بیگلری، نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری اجرای این طرح‌ها قدردانی و خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل نماینده مجلس در سطوح کلان، از جمله ظرفیت‌های بسیار بالایی است که می‌توان در رشد و توسعه شهرستان از آن بیشترین بهره را برد.

وی سپس به ظرفیت‌های خوب فرهنگی شهرستان بانه اشاره کرد و آیین‌های نکوداشت آغاز سال نو و سومین جشنواره «هه‌لپه‌رکی» بانه را از جمله رویدادهای فاخر فرهنگی و هنری شاخص در این شهرستان برشمرد.

امین‌زاده همچنین پیرامون اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در شناسایی توانمندی‌ها، بیان اقدامات انجام شده، چالش‌ها، اصلاح امور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه شهرستان بانه مطالبی بیان کرد و از اصحاب رسانه خواست با نگاه منصفانه و پرهیز از تخریب و سیاه‌نمایی، امید و نشاط را در جامعه القا نمایند.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر