کد خبر: 949336
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳
سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان، امروز اولین بازی فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال بین دو تیم سایپا و شهرداری ورامین در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. دو تیم عصر امروز در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که طی روز‌های گذشته جدال تمام‌عیاری با هم بر سر انتخاب محل برگزاری مسابقه داشتند. از یک طرف سایپایی‌ها می‌خواستند بازی را به تبریز ببرند و از سوی دیگر ورامینی‌ها با اینکه در مقابل سروصدای سایپایی‌ها سکوت کرده بودند، اما ناگفته پیدا بود که از بازی در تهران استقبال می‌کنند، چراکه می‌توانند در هر دو بازی تماشاگران پرشورشان را در کنار خود داشته باشند.
فريدون حسن
جوان آنلاین: با این حال، این مباحث حاشیه‌ای می‌تواند روی روند مسابقه امروز تأثیرگذار باشد. رقابت‌های لیگ برتر والیبال در فصلی که به پایان آن نزدیک می‌شویم، کم حاشیه نداشته و آخرین آن مربوط به بازی نیمه‌نهایی همین شهرداری ورامین و پیام مشهد بود، دیداری که صحنه‌های زشتی را به دنبال داشت. امیدواریم در بازی امروز شاهد این صحنه‌ها نباشیم که البته نقش مربیان و بازیکنان دو تیم در این مسئله انکارناپذیر است. دیدار دوم دو تیم هم یک‌شنبه ۲۶ اسفند‌ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.
پیش از این قرار بود این مسابقه روز شنبه برگزار شود که  همزمانی آن با دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی موجب شد، تغییراتی ایجاد و این دیدار با ۲۴ ساعت تاخیر و روز یک‌شنبه برگزار شود.

بازی رده‌بندی لغو شد
با توجه به درخواست تیم‌های پیام خراسان و کاله مازندران مبنی بر اینکه در انجام بازی سوم هیچ‌گونه انگیزه‌ای وجود ندارد و هزینه‌های سنگینی برای دو تیم دربرخواهد داشت و احتمال صدمه دیدن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بسیار زیاد است، بازی رده‌بندی لیگ برتر والیبال لغو شد. به این ترتیب دو تیم کاله مازندران و پیام خراسان عنوان سوم مشترک لیگ برتر سال ۱۳۹۷ را کسب کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار