کد خبر: 949324
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵
کمک ۱۲ میلیارد تومانی مردم استان تهران به «جشن نیکوکاری»
باز هم به پایان سال نزدیک شدیم و حس کمک به همنوع در هموطنان شور و شوقی به وجود آورده است. در این خصوص مدیرکل کمیته امداد استان تهران از آمار اولیه کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری در سال ۹۷ خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و غیرنقدی ثبت شده است و مردم می‌توانند همچنان کمک‌های خود را به مراکز کمیته امداد اهدا کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: این روز‌ها با توجه به افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم به‌خصوص اقشار کم‌درآمد سرپرست خانوار، مردم فهیم کشور به‌صورت خودجوش و با حمایت مراکز امدادی به داد افراد نیازمند جامعه می‌رسند. در این رابطه حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ماه‌ها قبل آغاز شده و همچنان کمک‌های مردمی ادامه دارد، افزود: علاوه بر برگزاری جشن نیکوکاری که در روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفندماه برگزار شد، در قالب‌های دیگری از جمله جشن گلریزان، شوق دیدار و تأمین پوشاک شب عید کودکان نیازمند که توسط ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگزار می‌شود، کمک‌های مردمی دریافت می‌شود و در اولین فرصت به دست نیازمندان می‌رسد. وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار شد، ادامه داد: توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه نیازمندان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند. مدیرکل کمیته امداد استان تهران به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اشاره و بیان کرد: اکنون ۷۰ هزار خانوار با جمعیت ۱۳۰ هزار نفری از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره‌مند می‌شوند. شیران ضمن قدردانی از حضور چشمگیر مردم در جشن نیکوکاری امسال ادامه داد: کمک‌های مردمی نسبت به آمار اولیه سال گذشته بیش از ۴۱ درصد رشد داشته است.
وی ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان به ویژه تأمین پوشاک شب عید کودکان نیازمند گفت: خیران و مردم نوع دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷*و تلفن ثابت ٧٣۵۵ کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار