کد خبر: 949314
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
اصلاح‌طلبان این روز‌ها تلاش می‌کنند به هر نحوی یک دلیلی برای ناکارآمدی دولت روحانی بتراشند. هر دلیلی که اصلاح‌طلبان را در این مسیر تبرئه کند. اخیراً هم اتهاماتی متوجه روحانی و حلقه نزدیک او می‌کنند که اگر یکی از منتقدان روحانی چنین اتهاماتی را متوجه دولت می‌دانست، غوغا و هیاهوی اصلاح‌طلبان بلند می‌شد. محمد صادق جوادی حصار، فعال سیاسی اصلاح‌طلب اخیراً گفته که «حلقه صفر اطراف ایشان اگر همان‌هایی باشند که امثال آقای مسیح مهاجری (حجتیه) اعلام کردند، باید وابستگی و پیوستگی قبلی و فعلی آن‌ها به این تشکیلات مشخص شود. باید تأثیر این افراد در انحراف روحانی از تحقق وعده‌های انتخاباتی هم روشن شود.».
اما مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری و از حامیان حسن روحانی، از کدام تشکیلات انحرافی در اطراف روحانی گفته بود؟ انجمن حجتیه! اتهامی که دولت ترجیح داد در برابر آن سکوت کند. مهاجری در مصاحبه‌ای گفته بود که «برخی از اعضای حلقه اصلی روحانی، عضو انجمن حجتیه هستند؛ من از اول این را با خود آقای روحانی هم مطرح کردم ولی ایشان به راحتی از کنارش گذشتند. بعضی از بزرگان کشور هم این مسئله را مطرح کردند ولی عملاً گوش ندادند. البته آقای روحانی خودش انجمن حجتیه‌ای نیست ولی برخی از مسئولان ما گرفتار این چیز‌ها می‌شوند. کلاً جریان حجتیه هم در حوزه نفوذ می‌کند و کار خودش را می‌کند و هم در جا‌های دیگر و در قالب‌های مختلف. فکر نکنید فقط در سنتی‌ها در جا‌های دیگر هم نفوذ می‌کنند برای اینکه بتوانند کار خودشان را پیش ببرند.».
اما چرا پس از پنج سال و وقتی نادرستی سیاست‌های اقتصادی و غلط بودن دیپلماسی دولت روحانی عیان شده، این حامیان همیشه روحانی یادشان افتاده مسائلی را که پیش از این یحتمل فقط در جلسات خصوصی می‌گفتند، علنی کنند؟ طبیعی است، دیگر علاقه ندارند به عنوان حامی دولت روحانی شناخته شوند. اما واقعیت آن است که دولت روحانی دولت اصلاح‌طلبان است و نمی‌توانند از بار مسئولیت آن فرار کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار