کد خبر: 949306
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
حسن حسینی‌ارسنجانی از تألیف خاطرات فرمانده اطلاعات سپاه سوسنگرد خبر داد و گفت: «الفرار» عنوان این کتاب هزار صفحه‌ای خواهد بود و به نوعی پرحادثه‌ترین کتابی است که به عمرم خوانده‌ام.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: حسن حسینی ارسنجانی از نویسندگان کشورمان در گفت‌وگو با فارس درباره تازه‌ترین اثر خود اظهار داشت: حدود چهار سالی است که در حال نوشتن خاطرات «حاج ناصر ربیعه» از فرماندهان اطلاعات سپاه سوسنگرد هستم.
حسینی ارسنجانی درباره نام این اثر ابراز داشت: در این کتاب عنوان می‌شود که یک سرلشکر عراقی به اسارت ایرانی‌ها درمی‌آید، او را به قسمت بازجویی می‌برند، اما او کلامی حرف نمی‌زند، به او می‌گویند باید همکاری کنی و... سرانجام او لب به سخن می‌گشاید و می‌گوید اگر شما ۱۰ دقیقه زودتر آمده بودید صدام را دستگیر می‌کردید، او در سنگر من بود، با بی‌سیم به فرماندهان دستور می‌داد ترسو‌ها فرار نکنید، اگر کسی فرار کرد او را بکشید و... بلافاصله صدای الله‌اکبر بسیجی‌ها را که می‌شنود پا به فرار می‌گذارد و الفرار می‌کند. برای همین نام کتاب را تغییر دادم.
به گفته این نویسنده، ویژگی برتر این اثر این است که با تمام آثار تألیف شده در حوزه دفاع مقدس متفاوت است، به نوعی پرحادثه‌ترین کتابی است که به عمرم خوانده‌ام. تلاش کردم فقط واقعیات را بنویسم، اگر در مسئله‌ای شک می‌کردم از دوستان این فرمانده سؤال کرده و آثاری را مطالعه می‌کردم.
ارسنجانی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه در این اثر از محاصره سه روزه سوسنگرد هم ماجرا‌هایی بیان می‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا تاکنون درباره این حادثه بی‌نظیر فیلمی ساخته نشده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
رسانه ها. .باتوجه به خواست آمریکا و اسراییل و ارتجاع منطقه. .در تفرقه میان ..ایران و عراق....رساته ها باید از زدن .. طبل جنگ 8ساله خوداری ..وکنند..و در مسیر اهداف دشمنان حرکت نکنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار