کد خبر: 949291
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران:
دادستان کل کشور گفت: متأسفانه کانادا از کشور‌هایی است که مامنی برای اختلاس‌گران شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه نشست با ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتباط بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی یک ارتباط تنگاتنگ و همیشگی بوده و خواهد بود، به لحاظ جایگاه دستگاه قضائی و مسئولیت‌های این دستگاه و همچنین به لحاظ اینکه قسمت عمده‌ای از کار‌ها از طریق نیروی انتظامی انجام می‌شود، این ارتباطات همیشه باید باشد و تقویت شود و ما هم در سراسر کشور این ارتباط را همیشه داشته و داریم و خواهیم داشت.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در ابلاغی که مقام معظم رهبری برای رئیس جدید قوه قضائیه صادر فرمودند: و هم در این گام دومی که بنده معتقدم منشور مهمی است و حکیمانه تهیه و ابلاغ شده است ضرورت اینکه تحولی را در این جهت ایجاد کنیم، مورد تاکید قرار داده و این موضوع جز سیاست‌های جدی دستگاه قضائی خصوصاً در دوره جدید است تا متناسب با شرایط و نیاز‌هایی که جامعه دارد باید تحولاتی را ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه بیان کرد: ما باید هر راهی را که می‌توانیم و هر کاری که امکان دارد انجام دهیم و هر راهی را که امکان دارد باز کنیم و خدمات قضائی بهتر و بیشتری را به مردم برسانیم.

دادستان کل کشور در ادامه و در خصوص چهارشنبه آخر سال بیان کرد: خانواده‌ها و اولیای محترم مراقبت کنند و نیروی انتظامی هم طبق اطلاعی که بنده دارم هشدار‌های لازم را دادند و در صحنه حضور دارند.

وی افزود: انتظار ما از نیروی انتظامی این است که در صحنه حضور قاطعانه تری داشته باشد و با همه کسانی که هنجارشکنی می‌کنند و زمینه این مشکلات را می‌خواهند ایجاد و فراهم کنند، قاطعانه برخورد شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری اذعان کرد: پیشگیری‌ها را حتماً باید انجام دهیم که بخشی از آن که مربوط به دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و بخشی هم مربوط به مردم و خانواده‌ها است. قطعاً با کسانی که بخواهند در جامعه از این فرصت سوءاستفاده کنند و احیاناً اقداماتی انجام دهند که ناامنی در جامعه ایجاد کنند نیروی انتظامی مکلف است برخورد کند و دستگاه قضائی قاطعانه با مخلان امنیت جامعه برخورد جدی خواهد کرد.

وی در ادامه و در پاسخ به سوالی در خصوص امکان بازگرداندن مرجان شیخ‌الاسلامی یکی از متهمان پرونده پتروشیمی به کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی و پلیس بین‌الملل، همکاری خوبی با دستگاه قضائی دارند و آن جایی که ما مأموریتی را به آن‌ها محول می‌کنیم تا آن مرزی که در اختیارات آنهاست کار را انجام می‌دهند.

دادستان کل کشور ادامه داد: مشکلی که ما با پلیس بین‌الملل و اینترپل خارج از کشور خصوصاً کشور‌هایی است که با ما عناد دارند، متأسفانه کانادا از کشور‌هایی است که مامنی برای اختلاس‌گران شده و ما از دستگاه قضائی و پلیس کانادا انتظار داریم که اجازه ندهند چهره کشورشان در دنیا آنقدر مشوه شود و مرکزی برای تجمع اختلاس گران باشد و یک عده خائن که اموال کشور را سرقت کرده و اختلاس نموده‌اند، در کشور آن‌ها عیش و نوش داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: دستور قضائی صادر و به پلیس بین‌الملل ابلاغ شده و انتظارمان این است که همکاری کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران:
کانادا مامنی برای اختلاس‌گران شده است. !
چه خوب شد ایشون اطلاع داد ..
مگه نه اینکه اختلاس در ایران اتفاق می افتد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
نمیشود یک اقدام جهانی برعلیه کانادا دراین مورد صورت بگیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار