کد خبر: 949288
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
حناچی:
 شهردار تهران گفت: هیچ کدام از موزه‌های تهران در نوروز نباید تعطیل باشند، تمام بخش‌های زیر مجموعه شهرداری به نسبت کارشان باید برای نوروز برنامه داشته باشند.
سرويس جامعه جوان آنلاين:  پیروز حناچی شهردار تهران در بیست و دومین جلسه شورای معاونان شهرداری تهران به موضوع زیست شبانه در تهران اشاره و اظهار کرد: هم اکنون هماهنگی‌های خوبی میان پلیس و شهرداری انجام شده است و باید بتوانیم بر اساس این هماهنگی‌ها ظرفیت زیست شبانه را فعال کنیم.

وی افزود: در برخی نقاط تهران مثل دربند چه بخواهیم و چه نخواهیم زیست شبانه وجود دارد، اما می‌توان با رسمیت دادن آن را ساماندهی کرد.

حناچی با اشاره به چهارشنبه سوری گفت: آن روز برای شهرداری یک روز حساس است و تمام بخش‌های مسئول باید در آن روز در حالت آماده باش باشند.

شهردار تهران تصریح کرد: در ایام نوروز هیچ کدام از موزه‌های تهران نباید تعطیل باشند، تمام بخش‌های زیر مجموعه شهرداری به نسبت کارشان باید برای نوروز برنامه داشته باشند و به گونه‌ای فعالیت کنند که مردم بتوانند از برنامه‌های نوروزی شهرداری بهره‌مند شوند.

وی افزود: با توجه به منابع مالی محدود در برگزاری جشن و مراسم مربوط به نوروز باید صرفه‌جویی شود و با این اولویت برنامه‌های خوب، شاد و مفرحی برای شهروندان ترتیب دهند.

هیچ موزه‌ای در ایام نوروز نباید تعطیل باشد

شهردار تهران پس از آن با حمل و نقل عمومی راهی منطقه ۱۹ شد تا پل سه‌راه باقر آباد را در آستانه آخرین پنجشنبه سال ۹۷ افتتاح و برای استفاده و کاهش بار ترافیکی محدوده بهشت زهرا (س) در اختیار شهروندان قرار دهد.

در نهایت حناچی با اتوبوس به بوستان نرگس منطقه ۱۸ رفت تا به همراه خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان در آیین کاشت درخت مادر شرکت کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
به نظر من این شهر خسته دود الود ایام عید را باید برای تنفس واستراحت باشد وکسانی که در تهران می مانند نفسی راحت بکشند وکسانی که به شهرها وروستاهایشان می روند نفسی بکشند وشاید هوای انجا باعث شود که بیایند وباروبنهشان راببندند وبر گردند برای تهران خسته از هیچ جا مهمان دعوت تکنید لطفا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار