کد خبر: 949245
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
آقای گل فوتبال جهان در خانه کشتی
تمرینات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی طی روز‌ها و هفته‌های گذشته شاهد حضور چهره‌های سرشناس ورزشی و غیرورزشی بوده که این خود نشان از اهمیت ورزش اول کشور و حساسیت کاربلدان ورزش و دیگر حوزه‌ها نسبت به نتایجی که بچه‌های گوش‌شکسته ورزش می‌گیرند، دارد.
حامد قهرمانی
سرويس ورزش جوان آنلاين: در روز‌هایی که سروصدای مدال‌آوران ورزش کشور و قهرمانان مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک بابت تبعیض‌هایی که مسئولان بلندپایه ورزش بین آن‌ها و فوتبالی‌ها قائل می‌شوند، درآمده حضور چهره‌های سرشناس فوتبال کشور در محل تمرینات رشته‌های غیرفوتبالی می‌تواند حداقل باعث دلگرمی این قهرمانان و نزدیکی بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی به یکدیگر شود. البته نباید از یاد برد که این جو دوستانه حاکم بین ورزشکاران، مربیان و بزرگان رشته‌های مختلف ورزش چیزی از وظایف مسئولان کم نمی‌کند و باعث نمی‌شود که آن‌ها از زیر بار رسیدگی و توجه به مدال‌آوران ورزش کشور شانه خالی کنند.

دیروز خانه کشتی یک مهمان ویژه داشت؛ آقای گل فوتبال جهان، مردی که از علاقه قدیمی‌اش به کشتی گفت. چیزی که برای اولین بار از زبان علی دایی شنیده شد. علی دایی درباره دلیل حضورش در جمع کشتی‌گیران گفت: «همه دوستان من هستند. با مربی‌ها سابقه دوستی خیلی زیادی داریم. به خاطر همین خواستم بیایم و کسانی را که می‌خواهند افتخار دیگری برای مملکت‌مان کسب کنند، ببینم.»

وی ادامه داد: «یک‌بار چند سال قبل بود که به اردوی تیم ملی کشتی آمده بودم و خیلی دلم می‌خواست باز هم بیایم. دوست دارم این ارتباط باقی بماند. کشتی برایم جذاب است، چه زمانی که در ایران بودم و چه زمانی که خارج از کشور بودم. من یکی از طرفداران کشتی هستم. متأسفانه زیاد نمی‌توانم در ورزشگاه حضور پیدا کنم و کشتی‌های داخلی را ببینم، اما یکی از طرفداران پروپا قرص کشتی در مسابقات مختلف از جمله جهانی و المپیک هستم.»

دایی که با دعوت غلام محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به خانه کشتی رفته بود در جریان این دیدار با برخی از ملی‌پوشان کشتی فرنگی که در خانه کشتی حضور داشتند هم دیدار و خوش‌وبش کرد و برای تمامی آن‌ها در راه به دست آوردن سهمیه و کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ آرزوی موفقیت کرد. کادر فنی تیم‌های ملی کشتی و ملی‌پوشان این رشته هم از دایی بابت حضور در خانه کشتی تشکر کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار