کد خبر: 949217
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نخبگان این رشته ورزشی با هر شرایط مالی حمایت می‌شوند.
جوان آنلاین: مهرداد علی‌قارداشی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان زنجان، با تاکید بر این‌که جوانان، سرمایه‌های اصلی کشور هستند، اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت در رشته تنیس روی میز در شهرستان‌ها پررنگ شده است و این جای خوشحالی دارد؛ در واقع ارتقای هر کاری در هر حوزه‌ای در گرو همدلی و کار جمعی و تیمی است. همین‌طور که در کار تیمی، هر شکست و موفقیتی در نهایت متوجه همه اعضای گروه می‌شود.
وی با اشاره به این‌که در همه حوزه‌ها نقد و انتقاد وجود دارد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید جذب حداکثری داشته باشیم، ادامه داد: همگی باید از رشته تنیس روی میز حمایت کنیم و بخش زیادی از این حمایت، به رسانه‌ها برمی‌گردد. فدراسیون تنیس روی میز، فعالیت‌های زیادی در رسانه‌ها علی‌الخصوص رسانه ملی داشته است و همین باعث شده که در جذب اسپانسر و خیران، یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها باشیم.
علی‌قارداشی با بیان این‌که شکی نیست که دستمزد‌ها باید ارتقا یابد، تصریح کرد: متأسفانه گرانی تجهیزات در این رشته ورزشی، دست ما را برای جذب بیشتر بسته است. البته اگر کسی نخبه بوده و وضعیت مالی ضعیفی داشته باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد؛ در واقع تجهیزات رشته تنیس روی میز خارجی است و متناسب با نوسانات قیمت ارز، قیمت این تجهیزات نیز افزایش می‌یابد و همین باعث می‌شود که خیلی‌ها نتوانند در این رشته فعالیت کنند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر این‌که عمده‌ترین منابع انسانی ما در آموزش و پرورش متمرکز شده‌اند، یادآور شد: در همین راستا، مقرر است که تفاهم‌نامه‌ای منعقد و به استان‌ها ابلاغ شود تا بر اساس آن، مراکز آموزشی سالن‌های خود را حتی طی روز‌های تعطیل در اختیار هیئت‌ها قرار دهند تا دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بتوانند در این رشته فعالیت کرده و استعدادیابی شوند.
وی در ادامه تاکید کرد: بخش کوچکی از عدم موفقیت در رشته تنیس روی میز به خاطر عدم تأمین تجهیزات است و عمده قسمت آن به نوع مدیریت و کار کردن برمی‌گردد. مشکلاتی که طی سال‌های اخیر داشته‌ایم زیاد بوده است، ولی خوشبختانه جزو موفق‌ترین فدراسیون‌ها هستیم. زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم رتبه انفرادی جوانان ما ۲۴۵ دنیا بود، ولی در حال حاضر در رتبه پنجم دنیا قرار داریم. همچنین سال ۹۴، رتبه تیمی ما پنجاهم دنیا بود، ولی دو ماه پیش توانستیم رتبه ۷ دنیا را کسب کنیم.
علی‌قارداشی با بیان این‌که ملت ایران و مسئولان ارشد نظام در هر برهه‌ای از ما مدال می‌خواهند، تصریح کرد: این‌که در کدام مرتبه قرار گرفته‌ایم هم اهمیت دارد، ولی در نهایت باید در مسابقات پرچم‌مان بالا برود و سرود ایران خوانده شود تا دیده شویم. برای تحقق این مهم باید کار دست افراد دلسوز و کاردان باشد. البته استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی نیز خیلی مهم است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: کم‌حاشیه بودن، نشان‌دهنده وفاق و همدلی است. از انتقاد نترسیم و سخنان منتقدانه را بپذیریم و بررسی کنیم. همچنین در حوزه فعالیت‌های آموزشی، در برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری فعال باشیم؛ در واقع میزان جمعیت و تنوع ژن در کشور دو مقوله مهم در قهرمان‌پروری است و باعث می‌شود که با مدیریت، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح در بالاترین سطح دنیا قرار گیریم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار