کد خبر: 949215
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
نفر سوم سنگین وزن کشتی آزاد جهان گفت: امیدوارم همان اتفاقی که به نفع کشتی است، در انتخابات رخ دهد و دو تیم آزاد و فرنگی ما در جهانی امسال نتیجه خوبی بگیرند.
جوان آنلاین: پرویز هادی در خصوص حضورش در جام دانکلوف بلغارستان اظهار داشت: من با آمادگی نسبی در این تورنمنت شرکت کردم، ولی سطح مسابقات خیلی بالا بود. پتریاشویلی به کشتی‌گیر اوکراینی باخت و برای حضور در مبارزه سوم پنجمی اصلا وزن کشی نکرد و روی سکو هم نرفت. مبارزه‌هایش را دیدم و دوست داشتم با او در دانکلوف کشتی بگیرم، اما نشد.
وی که برنده پتریاشویلی را در فینال شکست داد، تاکید کرد: قبلا این اوکراینی را برده بودم، ولی این بار بهتر از قبل شده بود. او کشتی گیر خوب و زورداری است و چند بار پتریاشویلی را برده است. حضور در تورنمنت‌ها باعث می‌شود اشتباهات مان را برطرف کرده و با دست پر در میدان جهانی شرکت کنیم.
هادی با اشاره به اینکه نمی‌تواند در مسابقات رسمی هیچ حریفی را دست کم بگیرد، گفت: همه حریفان خوب هستند. نمی‌توانم واقعا بگویم فلان سنگین وزن بردنش راحت است، همه با آمادگی خوبی به مسابقات رسمی می‌آیند، ولی خب طبیعتا طا‌ها آکگول ترک، پتریاشویلی گرجستانی و کشتی گیران آمریکا و اوکراین خوبند. یک مثلی بین ما هست که حتی باید از پوست موز هم بترسی، چون می‌تواند تو را به زمین بزند. به همین دلیل واقعا اسم‌ها برایم مهم نیستند، روی همه به عنوان یک حریف خوب حساب می‌کنم.
هادی درخصوص بازگشتش به اردو ادامه داد: بعد از بازگشت از دانکلوف برای استراحت چند روز به تبریز رفتم و از روز گذشته مجددا به خانه کشتی آمدم تا تمریناتم را زیر نظر کادرفنی تیم ملی دنبال کنم. باید از غلامرضا محمدی و کادرش هم تشکر کنم که در جهت آمادگی تیم تلاش می‌کنند.
این کشتی‌گیر سنگین وزن در مورد آغاز ثبت نام از نامزد‌های حضور در انتخابات فدراسیون کشتی نیز تصریح کرد: خدا را شکر که ثبت نام شروع شد تا کشتی از بلاتکلیفی خارج شود. درست است که کار‌ها پیش می‌رود، ولی حضور رئیس در رأس فدراسیون لازم است و هر کاری که می‌خواستیم انجام دهیم این حرف را می‌شنیدیم که بگذارید اول رئیس فدراسیون مشخص شود. امیدوارم همان اتفاقی که به نفع کشتی است، در انتخابات رخ دهد و دو تیم آزاد و فرنگی ما در جهانی امسال نتیجه خوبی بگیرد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار