کد خبر: 949202
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طبق تبصره ۱۸ برای اخذ تسهیلات که به استان‌ها ابلاغ شده سهیمه استان ۲۲۱ میلیارد تومان است که سعی می‌کنیم طرح‌های با ارزش معرفی شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع استان اردبیل اظهار داشت: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اعم از سرمایه در گردش، اقدامات توسعه طرح و مشکلات و موانع از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که مورد توجه مسئولان استانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به حل مشکلات 472 واحد تولیدی استان بیان کرد: طبق تبصره 18 برای اخذ تسهیلات که به استان‌ها ابلاغ شده سهیمه استان 221 میلیارد تومان است که درصدد هستیم طرح‌هایی با ارزش دوبرابری این میزان معرفی شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

استاندار اردبیل از اجرایی شدن 61 درصد مصوبات در این جلسات بیان کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با توسعه حوزه صنعت استان اردبیل به وضعیت مطلوبی رسیده و در این زمینه درصدد هستیم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه و نیز بانک‌های عامل این مشکلات را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی استان به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی باید به شکل مناسب باشد تا بتوانیم در امر توسعه اقتصادی و اشتغال استان به سطح قابل قبولی دست یابیم که این امر بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است که برای امسال به دور از آمارسازی‌ها توانستیم به سطح قابل قبولی دست یابیم و برای سال جدید نیز این برنامه را داریم تا بتوانیم در رفع معضل بیکاری در استان جزو استان‌های پیشگام کشور باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر