کد خبر: 949200
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نرخ‌های حمل و نقل مسافر در اردبیل  از ۲۵ اسفند به میزان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در جلسه سطح ارتقاء خدمات سفرهای نوروزی در اردبیل اظهار داشت: نرخ‌های حمل و نقل مسافری از 25 اسفند به میزان 20 درصد به دلیل ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مناسب به مسافران افزایش می‌یابد و زمینه‌ساز قسمتی از خسارت‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به این که یک هزار و 200 دستگاه ناوگان عمومی مسافران نوروزی را جابه‌جا می‌کنند بیان کرد: سال گذشته 113 هزار مسافر جابه‌جا شده‌اند و یک میلیون و 700 هزار مسافر توسط 260 هزار سرویس جابه‌جا شده‌اند و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 59 شرکت حمل و نقل و شعبه و نمایندگی در استان فعالیت دارند و این سازمان به عنوان متولی بیشترین سهم حمل و نقل مسافری در کشور را دارد که در حال حاضر برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم در این زمینه برای تسهیل ارائه خدمات به مسافران اندیشیده شده است.

رحمتی تصریح کرد: ظرفیت ناوگان عمومی شرکت‌ها و رانندگان در زمینه پوشش بهینه خدمات به استفاده کنندگان از راه‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گرفته و درصدد هستیم در سطح ارائه خدمات در جاده‌های مواصلاتی استان به شکل مناسب و قابل قبول عمل کنیم.

وی بیان کرد: اهمیت به بحث ایمنی جابه‌جایی هم‌استانی‌ها و ایجاد آرامش برای هم‌استانی‌ها اولویت اساسی است که درصدد هستیم با تدوین برنامه‌های مناسب در این زمینه به شکل مناسب عمل کرده و به مسافران نوروزی خدمات مناسبی ارائه دهیم که این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر