کد خبر: 949185
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
فینال مسابقات لیگ برتر والیبال
مسابقات لیگ برتر والیبال به ایستگاه آخر رسید و فردا دو تیم سایپا و شهرداری ورامین در استادویم ۱۲ هزار نفری آزادی برای ایستادن در سکوی قهرمانی لیگ برتر با هم جدال می‌کنند. این در حالی است که سایپا تا به امسال ۶ دوره تا فینال راه یافته، اما نتوانسته طعم قهرمانی را بچشد. در مقابل شهرداری ورامین در سال ۹۲ یک بار عنوان قهرمانی را کسب کرده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: برای فینال فردا در حالی برگزار می‌شود که که سایپا یکی از تیم‌های فینالیست در ابتدای راه شرایط خوبی نداشت و نتوانسته بود امتیاز‌های خوبی کسب کند، اما در نیم فصل دوم با تغییر و تحولی که در تیم بوجود آورد و جذب بازیکن با تجربه توانست کم کم در کورس تیم‌های پلی آفی قرار بگیرد و در نهیت به عنوان تیم ۷ به مرحله پلی اف صعود کند. شاهکار شاگردان پیمان اکبری در سایپا زمانی اتفاق افتاد که آن‌ها در مرحله پلی آف توانستند تیم قدرتمند پیکان را گردونه رقابت‌ها حذف کنند. پیکان با ۱۲ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر به حساب می‌آید. اما این پایان کار سایپا نبود چرا که بعد از این مرحله، سایپایی‌ها توانستند کاله را هم در یک رفت و برگشت مغلوب کنند و در نهایت به عنوان یکی از تیم‌های فینالیست معرفی شوند. سایپایی‌ها برای هفتمین بار جواز حضور در فینال رقابت‌ها را به دست آورده‌اند که در۶ بار گذشته فقط نایب قهرمان شده‌اند امسال به دنبال شکستن طلسم قهرمانی هستند.
سایپا- شهرداری ورامین، جدال برای قهرمانیدر آن سو شهرداری ورامین دیگر تیم فینالیست برای جام دوم تلاش می‌کند. آن‌ها که سابقه ۵ ساله درلیگ برتر را دارند یک بار در سال ۹۲ توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. یک بار هم در سال ۹۲ تا فینال صعود کرد که نایب قهرمان شد. حالا بعد از ۵ سال دوباره شهرداری ورامین به فینال صعود کرده و اصلا نمی‌خواهد این موقعیت قهرمانی را از دست بدهد بخصوص اینکه امسال با هدایت محمدی راد نتایج خوبی کسب کرد و بعنوان تیم اول راهی پلی آف شد. شهرداری ورامین در پلی آف با شکست تیم‌های شهرداری گنبد و پیام جواز حضور در فینال را به دست آورد.
حال دو تیم شهرداری ورامین و سایپا تهران در نخستین دیدار فینال فردا و از ساعت ۱۶ در سالن دوازده هزار نفری آزادی رو در روی هم قرار خواهند گرفت، سایپا برای طلسم شکنی و شهرداری ورامین برای دومین جام قهرمانی رقابت خواهند کرد.
اما در دیگر دیدار دو تیم پیام مشهد و کاله در رده بندی دیدار می‌کنند موضوعی که مشخص نیست چرا که شنیده‌ها حاکی از آن است که دو تیم مذاکراتی با هم داشته‌اند تا مشترکا به عنوان تیم سوم انتخاب شوند.
جبار قوچان نژاد سرمربی تیم پیام مشهد گفت: پس از آنکه نامه آقای عطایی به دست ما رسید در مذاکرات دو باشگاه به این تصمیم رسیدیم که مقام سوم مشترک را قبول کنیم، چون بازی در این دیدار برای هیچکدام از تیم‌ها نتیجه خاصی ندارد و اگر قرار است بازی رده‌بندی برگزار شود بهترین کار ایجاد انگیزه برای تیم‌ها است.
وی با بیان اینکه در صورت الزام برای بازی رده‌بندی لیگ حضور خواهند داشت، گفت:اگر برای حضور در بازی رده‌بندی ملزم باشیم به قانون احترام گذاشته و در این بازی شرکت می‌کنیم، چون تابع قانون هستیم، در غیر این صورت با توجه به شرایط موجود تصمیم داریم شرکت نکنیم.
سرمربی تیم پیام مشهد در پاسخ به این سوال که آیا تیم پیام مشهد تمرینات خود را برگزار می‌کند؟ اظهار کرد: صادقانه بگویم خیر. تمرینات ما برگزار نمی‌شود، اما اگر نیاز به حضور ما در بازی رده‌بندی باشد تمام قد به قانون احترام گذاشته و در این دیدار شرکت می‌کنیم.

برنامه دیدار نخست فینال:
شهرداری ورامین - سایپا تهران (ساعت ۱۶)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار