کد خبر: 949182
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: عید نوروز به عنوان یکی از اعیاد باستانی ثبت جهانی شده است و هدف ما از برگزاری مراسم‌های نوروزی ایجاد شادی و نشاط در جامعه و تخلیه هیجانات به شکل مثبت است.

به گزارش جوان از سنندج، فرانک قدسی صبح امروز در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد نشاط اجتماعی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان امور اجتماعی است که زمینه‌ساز ارتقای امید به زندگی است و این نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

وی افزود: در این خصوص جلسات متعددی به ویژه جشن نوروز و تقارن آن با جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، با حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان برگزار شده است. 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان خاطرنشان کرد: عید نوروز به عنوان یکی از اعیاد باستانی ثبت جهانی شده است و هدف ما از برگزاری مراسم‌های نوروزی ایجاد شادی و نشاط در جامعه و تخلیه هیجانات به شکل مثبت  است.

قدسی تصریح کرد: در همه شهرستان‌های استان در شورای فرهنگی اجتماعی و کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی پیش‌بینی‌های لازم برای جشن نوروز و کاهش خطرات و تبعات منفی چهارشنبه سوری انجام شده و در راستای استقبال از فصل بهار و سال نو، آماده‌سازی اماکن گردشگری و پارک‌ها و فضای سبز، مراکز بهداشتی و درمانی صورت گرفته است.

وی بر لزوم بازدیدهایی با رویکرد حفظ حقوق شهروندی تاکید کرد و یادآور شد: برای هم‌افزایی و کاهش موازی‌کاری امسال تیمی با حضور نمایندگان دستگاه‌های ارزیاب برای بازدید دستگاه‌های دولتی تشکیل شده و طی سه جلسه آموزشی و توجیهی از ممیزی تا فرایند بازدیدها وبررسی چک لیست‌ها برگزار و از 7 بهمن‌ماه شروع و از دستگاه‌های دولتی بازدید بعمل آمده است.

قدسی با اشاره به اینکه این بازدیدها تا پایان فروردین 98 ادامه دارد، هدف از انجام این کار را تامین حقوق شهروندی و افزایش رضایتمندی عنوان کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان بیان کرد: پس از تحلیل نتایج ارزیابی گزارش عملکرد دستگاه‌ها و تحقق و اثربخشی برنامه‌ها در حیطه حقوق شهروندی به استاندار محترم و وزارت کشور اعلام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر