کد خبر: 949171
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
سرویس ورزش جوان آنلاین: دوشنبه شب هواداران رئال‌مادرید در سراسر جهان در پوست خود نمی‌گنجیدند. زیدان به رئال برگشت، مردی که سه قهرمانی متوالی اروپا را به رئال تقدیم کرد و زمانی هم که رفت همه چیز از هم پاشید. حالا زیدان دوباره برگشته، با این تفاوت که رئالی را تحویل می‌گیرد که کوچک‌ترین نشانی از تیمی که تحویل پرز و مسئولان این باشگاه داده بود، ندارد.

شاید به همین خاطر است که زیدان در بدو ورود شرط‌هایی را برای باشگاه گذاشته است. او می‌داند که رئال از کمبود بازیکن بزرگ رنج می‌برد، با این حال حاضر به قبول هر بازیکنی نیست. زیدان به هیچ عنوان نیمار و رودریگز را نمی‌خواهد و باشگاه باید عذر بازیکنانی هم را که او معرفی می‌کند، بخواهد در عوض باید امباپه را به رئال بیاورد، مارسلو و ایسکو را حفظ کنند و اختیار کامل تیم را به او بسپارند. اینجاست که اولین جرقه‌های اختلاف زده می‌شود، چراکه پرز رئیس رئال مدت‌هاست که به دنبال جذب نیمار است، حتی بعد از مراسم معارفه زیدان از تصمیم قاطع خود در این خصوص صحبت کرد.

با این حال زیدان در بازگشت شکوهمند خود به رئال از روز‌های آینده می‌گوید: «من برگشتم، زیرا رئیس با من تماس گرفت. اینجا هستم، چون عاشق او و باشگاه هستم.   خوشحالم که برگشتم، اما این مسئولیت بزرگی است، زیرا آدم‌های زیادی عاشق این باشگاه هستند. ما فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شدیم، اما خیلی زود رقابت قهرمانی لیگ را واگذار کردیم، همین‌طور جام حذفی را. ما باید تغییراتی ایجاد کنیم، اما برای لیگ زمان داریم، هنوز ۱۱ بازی از فصل باقی مانده است.»

زیدان در خصوص اختلاف‌نظر برخی بازیکنان با سولاری و نیمکت‌نشینی آن‌ها هم گفت: «این بازیکنان با رئال به جام‌های زیادی رسیدند. من قصد ندارم وارد مسائلی شوم که برای آن‌ها در این فصل رخ داد. من همه بازی‌ها را تماشا کرده‌ام. بازیکنان اولین کسانی هستند که می‌دانند سال سختی را پشت سر می‌گذارند. نمی‌توان همیشه پیروز شد. گاهی اوقات باید شکست خورد تا به جایی که قبلاً بودی، برگردی. اگر فکر می‌کردم چیز ناخوشایندی وجود دارد یا این بازگشت ریسکی دارد، برنمی گشتم. من واقعاً منتظر این چالش هستم.»

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال‌مادرید هم گفت: «ما در مقطع دشوار و پیچیده‌ای قرار داریم، اما می‌خواهیم یک عصر طلایی تازه را شروع کنیم. زیزوی عزیز، ما می‌خواهیم که همه بدانند بهترین مربی دنیا به رئال برگشته است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار