کد خبر: 949155
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
سرویس ورزش جوان آنلاین: در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، استقلال برابر العین مساوی کرد و پرسپولیس مقابل السد شکست خورد و ذوب آهن، برابر النصر عربستان پیروز شد.

استقلال – العین، دیداری انتقامی برای آبی‌ها در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، دیداری که آبی‌ها می‌خواستند هم شکست سنگین دو سال پیش مقابل حریف اماراتی‌شان را تلافی و هم باخت مقابل الدحیل در هفته اول را فراموش کنند. العینی‌ها هم مانند آبی‌ها بازی هفته اول را به الهلال در گروه مرگ باخته بودند و دست خالی برگشتن از تهران امیدهای‌شان را برای صعود کمرنگ می‌کرد. حساسیت بازی تماشاگران زیادی را به‌رغم ترافیک و شلوغی‌های روز‌های پایانی سال به ورزشگاه آزادی کشانده بود تا آبی‌پوشان پشت‌شان گرم باشد. بازی در حالی آغاز شد که هر چه زمان مسابقه می‌گذشت یخ آن بازتر می‌شد و دو تیم پس از محک زدن در دقایق اولیه به دنبال راه نفوذی به دروازه‌ها بودند. خطای مشکوک عبدالرحمان روی پژمان منتظری در دقیقه ۲۳، بازی را گرم‌تر کرد، خطایی که آبی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور عمانی گوشش بدهکار نبود. هر چه بود، اما در ادامه بازی گرم‌تر دنبال شد، آن هم از سوی هر دو تیم، اولین خطر جدی را العینی‌ها به نام خودشان ثبت کردند و تیر دروازه به داد شاگردان شفر رسید که شوت جمال معروف راهی به دروازه رحمتی پیدا نکرد، البته استقلالی‌ها خیلی زود تیر دروازه العین را تلافی کردند تا امارتی‌ها به خودشان غره نشوند. پنج دقیقه بعد از ضربه جمال معروف، این بار ضربه سر ایسما روی سانتر پاتوسی به تیر دروازه العین برخورد کرد تا دو تیم در تیر دروازه یک – یک مساوی شوند!

نیمه دوم را آبی‌ها طوفانی‌تر از العین آغاز کردند، حملات یکپارچه استقلال کمتر در همان ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم جواب داد و یک دقیقه بعد از آنکه خالد عیسی ضربه فرشید باقری را مهار کرد، سرانجام دوازه‌اش باز شد تا استقلال یک بر صفر جلو بیفتد. کرنر ارسالی پاتوسی از سمت راست درست روی سر فرشید باقری نشست تا آبی‌ها با ضربه سر شماره ۱۴ خود دروازه العین را باز کنند. این پایان کار نبود و آبی‌ها به‌رغم داشتن موقعیت‌های خوب گلزنی در دقیقه ۸۵ گل مساوی را دریافت کردند تا بازی استقلال و العین با تساوی یک – یک به پایان برسد.

پرسپولیس هم دیشب در دوحه به میدان رفت، السد پرستاره دومین حریف شاگردان برانکو بود که با تساوی مقابل پاختاکور در هفته اول، دو امتیاز حساس این بازی خانگی را از دست داده بودند. در این دیدار سرخپوشان نمایش خوبی در نیمه اول داشتند و بار‌ها روی دروازه حریف صاحب موقعیت شدند، اما نتوانستند دروازه السد را باز کنند. میزبان قطری هم در چند مورد به راحتی از خط دفاعی پرسپولیس عبور کرد، اما نتوانست خطری جدی روی دروازه بیرانوند ایجاد کند. البته السد در دقیقه پایانی بازی به یک گل رسید که داور اعلام آفساید کرد. این گل را بغداد بونجاح به ثمر رساند، اما از سوی داور پذیرفته نشد. در نیمه دوم فشار السد روی دروازه پرسپولیس بیشتر شد هر چند سرخ‌ها هم در ضدحملات خطرناک نشان می‌دادند. درحالی که همه منتظر شنیدن صدای سوت پایان بازی بودند در دقیقه ۹۴ بونجاح مهاجم السد تک گل پیروزی بخش قطری‌ها را به ثمر رساند تا پرسپولیس دست خالی از قطر برگردد.

ذوب‌آهن دیگر نماینده ایران درگروه A. لیگ قهرمانان آسیا هم دو شنبه شب به مصاف تیم النصر عربستان رفت و توانست این تیم را ۳ بر ۲ شکست دهد و ۴ امتیازی شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار