کد خبر: 949113
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش با حضور مسئولان بلندپایه وزارت و کمیته ملی المپیک برگزار شد.
جوان آنلاین: مراسم تجلیل از پشکسوتان ورزش با حضور وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد. در این مراسم جمعی از پیشکسوتان ورزش در رشته‌های مختلف به همراه تعدادی از رؤسای فدراسیون‌ها حضور داشتند.
اعضای هیأت اجرایی، سجادی، عبدالحمید احمدی، ژاله فرامرزیان، رضوانی، سهرابیان، پهلوان زاده، خلیلی، نبی، حسن روشن از مسئولان حاضر در این مراسم بودند.
شاهرخ شهنازی و اصغر رحیمی در این مراسم حضور نداشتند.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این مراسم بیان کرد: از حضور همه پیشکسوتان، قهرمانان نامی و رؤسای فدراسیون‌ها تشکر می‌کنم. از برادر عزیزم آقای صالحی امیری که این ایده را داشت تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم امروز در این جمع با شکوه و معنوی حضور پیدا کردم. تک تک شما بخشی از تاریخ ارزشمند این کشور هستید. شما خاطرات بسیار خوشی را با پیروزی‌ها و قهرمانی‌های‌تان رقم زدید. باید نسل جدید ورزش از این تجربیات استفاده کند. شعار ما این است به گذشته افتخار می‌کنیم و به آینده امیدوار هستیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم باید یک کاری را به عنوان اصل در فدراسیون‌ها اجرا کنیم و در جلسه فردا رؤسای فدراسیون‌ها ابلاغ می‌کنیم که همه فدراسیون‌ها موظف هستند کمیته پیشکسوتان را تشکیل و فعال کنند. تا جمع حاضر به سالی یک‌بار محدود نشود. بنا بر تصمیمی که با آقای صالحی امیری گرفتیم این نشست را در نیمه اول سال جدید هم خواهیم داشت و گزارش تشکیل کمیته پیشکسوتان را خواهیم گرفت. فرا رسیدن سال جدید را به هموطنان و جامعه ورزش تبریک و تهنیت می‌گویم.

درخواست پیشکسوت وزنه برداری از وزیر

پیشکسوت وزنه برداری ایران از وزیر ورزش و جوانان درخواست به فدراسیون‌ها دستور دهد نفاق را در فدراسین‌ها از بین ببرند.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش ایران با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد. در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان جام و مدال‌های خود را به موزه المپیک و پارالمپیک اهدا کردند.

داود ملکی از پیشکسوتان وزنه برداری خطاب به وزیر ورزش گفت: آقای سلطانی فر دستور دهید در فدراسیون‌ها نفاق دور شود و همدلی به وجود‌اید و بزرگان دور هم جمع شوند. او تابلوی اهدایی رییس کمیته ملی المپیک ازبکستان را به موزه ورزش اهدا کرد.

در این مراسم محمد علیپور از اعضای هیات اجرایی حضور داشتند. فضل الله باقرزاده هم به دلیل حضور در مجمع انتخاباتی هاکی در این مراسم حضور نداشت.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار