کد خبر: 949089
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ثبت‌نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از 24 اسفند تا 26 این ماه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در مراسم هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف در اردبیل اظهار کرد: ما در ماه رجب‌ ماه بندگی خدا قرار داریم و در این ماه بندگان خالص الهی سعی می‌کنند تا پیش از گذشته از فضای معنوی این ماه به ویژه دعا، نیایش و روزه‌داری بهره‌ گرفته و اندوخته‌ای برای آخرت خود پیدا کنند.

وی از ماه رجب به عنوان ماه رحمت و مغفرت الهی یاد کرد و گفت: روزه‌داری در این ماه مورد تاکید بوده به طوریکه در روزهای ایام‌البیض 13 تا 15 رجب روزه‌داری تاکید موکد مکتب اسلام بوده تا مؤمنان از فیوضات و برکات این ماه الهی بهره‌مند شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تقارن این ایام را با روزهای نخستین سال 98 و عید نوروز یادآور شد و تصریح کرد: در روزهای 29 اسفند و اول و دوم فروردین ماه سال 98 مراسم اعتکاف در بیش از 100 مسجد استان اردبیل برگزار می‌شود که از هم اکنون مؤمنان خود را برای حضور در این مراسم معنوی آماده می‌کنند.

ستوده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به تعطیل بودن این ایام بیش از گذشته جوانان و نوجوانان و سایر افراد در این مراسم معنوی شرکت کنند تا سال جدید را با برکت بیشتر آغاز کنیم.

وی بیان کرد: به صورت رسمی ثبت‌نام برای شرکت در مراسم اعتکاف از 24 اسفند تا 28 این ماه برگزار خواهد شد و از ساعت 10 شب 28 اسفند معتکفین وارد مسجد شده و آیین‌های اعتکاف را برگزار خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم مراسم امسال همراه با برنامه‌های معنوی متنوع نظیر دعا، نیایش، قرآن‌خوانی و سایر برنامه‌های معنوی همراه باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر