کد خبر: 949087
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 92 مدرسه در قالب 750 کلاس درس برای استقبال از فرهنگیان و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما همچون سال‌های گذشته تمهیدات لازم را برای استقبال از میهمانان فرهنگی در استان اندیشیده‌ایم به طوریکه 19 پایگاه در 19 منطقه و نواحی آموزش و پرورش آماده پذیرش، ثبت‌نام و اسکان فرهنگیان از سراسر کشور در استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه در سه گروه ویژه «الف» و «ب» کیفیت فضاهای آموزشی، ‌امکانات و تجهیزات مدارس را برای استقبال از میهمان و فرهنگیان آماده کرده‌ایم، گفت:‌ امسال شاهد افزایش 40 درصدی مدارس میزبان در استان اردبیل هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: 330 کلاس در بخش ویژه در سال‌جاری آماده استقبال از مسافران نوروزی است که این رقم در سال گذشته 266 مورد بود.

ناصری از ثبت‌نام و پذیرش فرهنگیان از 28 اسفندماه و همزمان با آخرین روز کاری مدارس در سال‌جاری خبر داد و بیان کرد: مراکز رفاهی ما در شهرهای اردبیل، سرعین، خلخال، گرمی، بیله‌سوار و مشگین‌شهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است به طوریکه این ثبت‌نام و پذیرش تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه براساس شاخص‌های وزارت آموزش و پرورش، استان اردبیل بعد از مشهد در جایگاه دوم کشوری از حیث پذیرش میهمانان دارد، خاطر نشان کرد: ما بسیار خرسندیم که توانسته‌ایم رضایتمندی جامعه هدف خود را فراهم آوریم.

ناصری از آمادگی و توجیه بیش از 500 نفر از پرسنل آموزش و پرورش در قالب عوامل اجرایی ستاد استقبال از میهمانان فرهنگی در اردبیل خبر داد و افزود: ما علاوه بر میهمانان فرهنگی، در صورت نیاز و دستور مقامات استانی نسبت به پذیرش سرریز مسافران نوروزی و تابستانی در مدارس اقدام می‌کنیم که امسال نیز همچون سال‌های گذشته این آمادگی در آموزش و پرورش استان وجود دارد.

وی با اشاره به واکنش جامعه اقامتی و هتلداران استان اردبیل نسبت به اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات عید نوروز و تابستان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش تنها با هدف ارائه خدمات به جامعه فرهنگیان فهیم و سخت‌کوش کشور وارد عمل شده و با پذیرش فرهنگیان گامی کوچک در راستای ارج نهادن به خدمات این قشر بزرگ دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: ما به مسؤولان جامعه اقامتی و هتلداران استان نیز اعلام کردیم که هدف ما تنها ارائه خدمات و جلب رضایت مردم است و ما علاوه بر پذیرش فرهنگیان در ایام پیک سال که صد درصد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها مملو از مسافر است، در اسکان سرریز مسافران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

ناصری بیان کرد:‌ سالانه بیش از 80 درصد فرهنگیان در اماکن تدارک دیده شده از سوی آموزش و پرورش از قبیل مدارس و خانه‌های معلم اسکان داده می‌شوند و امسال نیز همچون سال‌های گذشته بسته‌های فرهنگی، راهنمای گردشگری، بلیط‌های تخفیف‌دار آب‌های گرم معدنی و... برای پذیرایی شایسته از میهمانان فرهنگی تدارک دیده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر