کد خبر: 949081
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
استقلال به دنبال جبران شکست دور رفت
در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز دو دیدار مهم برای کشورمان برگزار خواهد شد که استقلال در خانه میزبان تیم العین امارات است و پرسپولیس باید در قطر به مصاف السد برود. دو تیم در نخستین بازی‌های خود انتظارات را برآورده نکردند و و احتمالا کسب ۳ امتیاز امروز می‌تواند کلید صعودشان به دور حذفی باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: پرسپولیس با یک مساوی و السد با یک شکست از هفته اول، در هفته دوم به مصاف هم می‌روند. پرسپولیس نایب قهرمان فصل گذشته آسیا و السد یک مدعی سنتی غرب آسیا در سال‌های اخیر کار خود را در فصل جدید با پیروزی آغاز نکرده‌اند تا حساسیت این بازی بالا برود. السد که صدرنشین مقتدر لیگ ستارگان قطر است، درست مثل پرسپولیس در اولین دیدار آسیایی‌اش نشانی از تیمی قدرتمند در آسیا نداشت.

پرسپولیس به دنبال صعود به مرحله حذفی با شکست السداستقلال ایران – العین امارات
در اولین بازی امروز استقلال در حالی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات می‌روند که در چند بازی گذشته در لیگ برتر به واسطه بازیکنان خارجی اش توانسته نتایج خوبی کسب کند و همچنان در کورس قهرمانی بماند. البته این درحالی است که شاگردان شفر در بازی نخست خود در مرحله گروهی در زمین الدحیل شکست سنگینی را خورده‌اند و حالا با انگیزه بیشتر در استادیوم آزادی، پیش روی هوادارانش درصدد جبران بازی اول خواهد بود. شفر در حالی شاگردانش را امروز برای بازی مهم برابر العین آماده می‌کند که در بازی گذشته خود فرشید اسماعیلی و وریا غفوری را در اختیار نداشت، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که غایبین آن بازی در ترکیب امروز حضور دارند و به احتمال زیاد در ۱۱ نفر اصلی استقلال قرار خواهند گرفت و دست شفر برای تغییر تاکتیک باز خواهد بود. البته الله‌یار صیادمنش و مهدی قائدی به دلیل مصدومیت و حضور در اردوی تیم ملی امید در لیست استقلالی‌ها قرار ندارند.
اما در سوی حریف استقلال، العین امارات، روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در ۳ بازی از ۵ بازی آخر خود شکست خورده است. تیم دوم لیگ امارات با صدرنشین این جدول یعنی الشارجه اختلاف زیادی پیدا کرده و همچنین دو بازیکن اصلی خود یعنی محمد عبدالرحمن و کایو را در اختیار دارد. مارکوس برگ و روبن ریبیرو از ستاره‌های اصلی تیمی هستند که در بازی نخست دور گروهی با نتیجه یک بر صفر در خانه مغلوب الهلال عربستان شد.

السد قطر – پرسپولیس ایران
اما در دیگر بازی امروز پرسپولیس مهمان تیم السد قطر است. این بازی از ساعت ۱۹/۱۵ برگزار می‌شود. السد که تیم متمولی است با در اختیار گرفتن ستاره‌های دنیا از جمله ژاوی فعلا صدرنشین لیگ ستارگان قطر است و در صدد جبران ناکامی دوره قبل در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس که سال گذشته به لطف پیروزی در قطر و تساوی در تهران توانسته بود به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند امروز با انگیزه زیاد پا به میدان خواهد گذاشت. شنیده می‌شود در این دیدار برانکو مهدی ترابی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما هنوز صحت و سقم این موضع تایید نشده است. صدرنشین لیگ برتر ایران در اولین بازی خود در این فصل لیگ قهرمانان آسیا در خانه مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف شد و السد برخلاف انتظار‌ها مقابل الاهلی عربستان با دو گل عمرالسوما شکست خورد. پیروزی برای هر یک از دو تیم در دیدار امروز حیاتی است و به نظر نمی‌رسد شاگردان فریرا و برانکو بازی محتاطانه‌ای را به نمایش بگذارند و این در حالی است که حضور ژاوی در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار