کد خبر: 949050
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
سرپرست اداره آموزش و پژوهش آتش نشانی اصفهان خبر داد:
سرپرست اداره آموزش و پژوهش سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: آموزش چهره به چهره برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در 24 ایستگاه آتش نشانی شهر اصفهان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،پیام رحمان ستایش با اشاره به آموزش های سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان برای پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری اظهار کرد: این آموزش ها به صورت روزانه در سه تا چهار مدرسه انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه علاوه بر آموزش های شفاهی، بوروشورهای مرتبط نیز بین دانش آموزان توزیع می شود، گفت: جلسات کمیته جامع ایمنی با حضور تمام سازمان های ذیر ربط برگزار شده تا اقدامات لازم در خصوص چهارشنبه سوری با محوریت سازمان آتش نشانی اجرا شود.
سرپرست اداره آموزش و پژوهش سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان افزود: فرهنگ سازی برای عموم مردم از مقطع دبستان تا دانشگاه انجام می شود اما در حال حاضر بیشتر آموزش ها برای دانش آموزان مدارس ارائه می شود.
وی ادامه داد: آموزش پیشگیری از حوادث در چهارشنبه سوری برای مهدهای کودک به صورت موزیکال و با عروسک گردانی انجام می شود.
رحمان ستایش با بیان اینکه آموزش ها با دو رویکرد پیشگیری و امدادرسانی در حال انجام است، افزود: البته بیشتر اقدامات ما در جهت پیشگیری است اما سازمان آتش نشانی همیشه آمادگی صددرصدی برای مقابله با حوادث به ویژه در چهارشنبه سوری را دارد.
وی تصریح کرد: در 24 ایستگاه آتش نشانی سطح شهر نیز آموزش های چهره به چهره به شهروندان با مراجعه به این ایستگاه ها ارائه می شود.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار