کد خبر: 949049
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
فرمانده پایگاه هوایی شهید "بابایی" ارتش جمهوری اسلامی ایران:
امیر خلبان محمد جعفر تک عملکرد موفق نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه و کسب رضایتمندی مردم را باعث دلگرمی در بین سایر نیروهای مسلح عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،امیر خلبان محمد جعفر تک با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط نیروی انتظامی اظهار داشت: عملکرد موفق این نیرو در برقراری امنیت شهر ها و مرزهای کشور و همچنین کسب رضایتمندی مردم باعث افزایش انگیزه و دلگرمی در بین سایر نیروهای مسلح شده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: این عزیزان در راه نگهبانی و حراست از شهر ها و حفظ مرزهای کشور ما جان خود را تقدیم کردند و قطعاً امنیتی که امروز داریم با  ایثار، مجاهدت و جانفشانی شهدای ناجا و دیگر نیروهای مسلح به دست آمده و همه ما  وظیفه داریم در تداوم راه آنان کوشا باشیم.
امیر تک، در خصوص آمادگی پایگاه هشتم شکاری شهید "بابایی" اصفهان در ایام نوروز گفت: پایگاه هوایی شهید "بابایی" یکی از مجهزترین و به روزترین پایگاه های هوایی کشور به شمار می آید و در ایام نوروز هم همانند سایر ایام سال از آمادگی کامل برای دفاع از امنیت آسمان کشور برخوردار است و هر زمان که نیاز شود ماموریت های پروازی خود را با قوت انجام خواهد داد.
فرمانده پایگاه هوایی "شهید بابایی" ارتش جمهوری اسلامی ایران، تلاش همه نیروهای مسلح را ایجاد امیدو نشاط در بین مردم عزیز ایران اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: به مردم اطمینان خاطر می دهیم، نیروهای نظامی و انتظامی شبانه روز آماده اند تا امنیت و آرامش کشور را در زمین، آسمان، دریا و مرزها فراهم کرده و به هیچ احدی اجازه نخواهند داد که امنیت مردم را با مشکل مواجه سازند.
امیر تک، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رویکرد سردار "معصوم بیگی"، فرمانده انتظامی استان در ایجاد فضای تعامل و همکاری بین همه قشر ها و گروه های دخیل در تولید امنیت گفت: از جانشین فرمانده انتظامی استان هم که با معاونان این فرماندهی در مجموعه پایگاه حضور یافته و برای نیروها در خصوص سفرهای نوروزی به ارائه مطالب آموزشی و هشداری پرداختند تشکر می کنم و برای همه همرزمان خود در نیروی سخت کوش انتظامی آرزوی سربلندی و سرافرازی دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار