کد خبر: 949044
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
من سیتی برای صعود شالکه را قربانی می‌کند
ترس از لیگ قهرمانان بانوی پیر را تهدید می‌کند. در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها یوونتوس فردا میزبان اتلتیکومادرید است و منچسترسیتی هم در حالی به مصاف شالکه می‌رود که با یک تساوی نیز می‌تواند جواز صعود را به دست بیاورد.
اشرف رامین
 جوان آنلاین: 
شب سخت
امتیاز میزبانی روحیه خوبی به یوونتوس داده تا شاید امشب هم بتواند انتقام باخت بازی رفت را از تیم دوم مادرید بگیرد و هم با صعود به جمع هشت تیم برتر قاره سبز همچنان شانس کسب یک جام ارزشمند را داشته باشد. صدرنشین سری آ. با داشتن ستاره‌ای، چون کریس رونالدو نتوانست در زمین اتلتیکو کاری از پیش برد. باخت ۲ بر صفر به این تیم نتیجه‌ای نبود که هواداران یووه انتظارش را می‌کشیدند. آن‌ها خیال می‌کردند با حضور رونالدو دیگر مشکلی از بابت گلزنی نخواهند داشت. در صورتی که برتری مادریدی‌ها عکس این موضوع را نشان داد. تیم آلگری که در ایتالیا یک تنه پیش می‌رود عملاً رقیبی ندارد و با توجه به اختلاف ۱۸ امتیازی نسبت به ناپولی رده دومی از هم اکنون می‌توان یوونتوس را فاتح کالچو نامید. با این حال راه راه‌پوشان از گردونه جام‌حذفی کنار رفته‌اند، بنابراین اصلاً دوست ندارند مقابل اتلتیکو دوباره کم بیاورند و لیگ قهرمانان را نیز از دست بدهند.

امسال نشد سال بعد!
سرمربی یوونتوس شرایط سختی را تحمل می‌کند؛ از یکسو بحث انتخاب جانشینش برای فصل آینده و از سوی دیگر نیز نجات تیم و بقا در لیگ قهرمانان. در حال حاضر زیدان جدی‌ترین گزینه برای سران باشگاه محسوب می‌شود و آن‌ها حتی مذاکرات رسمی‌شان را نیز با جدیت دنبال می‌کنند. با این حال غلبه بر اتلتیکو فعلاً دغدغه اصلی او به شمار می‌رود و برای آینده نقشه می‌کشد: «از وقتی من به عنوان سرمربی یووه منصوب شدم، لیگ قهرمانان همیشه یکی از هدف‌های ما بوده است، اما اگر کسانی بگویند حذف یوونتوس از این رقابت‌ها ناکامی است، این حرف به نظر من درست نیست. سطح کلی لیگ قهرمانان بالا رفته است و ما امشب تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. اگر صعود کنیم که چه بهتر. اگر حذف شویم سال آینده دوباره تلاش خواهیم کرد. ما هر سال به مرحله حذفی راه پیدا کرده‌ایم، باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید.»

توپ پر کریس
ستاره پرتغالی امید اول هواداران گورخر‌ها برای باز کردن دروازه حریف است. کریس رونالدو در این فصل ۱۹ گل زده است و امشب هم مسئولیت سنگینی را به دوش می‌کشد. رونالدو قبل از مصاف دوباره با اتلتیکو از انگیزه‌های زیاد خود و هم تیمی‌هایش سخن گفت: «هم من و هم تمام بازیکنان یوونتوس از اعتماد به نفس بالایی برای ارائه یک نمایش خوب برخورداریم و آماده‌ایم که یک شب خاص را هم در مستطیل سبز و هم روی سکو‌ها رقم بزنیم. همه می‌دانند اتلتیکومادرید تیمی قدرتمند است و بسیار خوب دفاع می‌کند. آن‌ها اهل ریسک نیستند و بیشتر روی به ضدحملات می‌آورند، اما ما نیز آماده هستیم و هر کاری خواهیم کرد تا اتلتیکومادرید را شکست دهیم.» کریس رونالدو بقا در لیگ قهرمانان را چالش فعلی تیمش خواند: «جزئیات کوچک تفاوت‌ها را ایجاد خواهد کرد، اما یوونتوس می‌خواهد برنده شود و به مرحله بعد صعود کند. فوتبال هم اینگونه است و ما انتظار نداشتیم در اولین گام با دو گل مغلوب شویم، اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما می‌خواهیم در خانه و مقابل هوادارانمان واکنش خوبی به شکست دور رفت نشان دهیم. می‌خواهیم در مورد بازی برابر اتلتیکومادرید مثبت‌اندیش باشیم و از هواداران یوونتوس می‌خواهیم کاری کنند در کنار هم شبی زیبا را در استادیوم رقم بزنیم.»

شانس بیشتر
آبی‌های منچستر با خیالی راحت‌تر می‌توانند از شالکه پذیرایی کنند. منچسترسیتی در بازی اول توانست ۳ بر ۲ تیم آلمانی را شکست دهد تا امشب با استرس کمتری برای صعود تلاش کند. این تیم هنوز در جزیره صدرنشین است و باید دید شایعه رفتن گواردیولا روی عملکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد یا نه. شالکه که اوضاع خوبی در بوندس لیگا ندارد با هزار و یک امید به منچستر آمده تا شاید با یک معجزه سیتی را از گردونه رقابت‌ها حذف کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار