کد خبر: 949028
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار از توزیع گوشت با کارت ملی و یک‌بار در طول ماه بین سه تا چهار کیلو به هر شهروند خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه امیدواریم تا آخر هفته چهار بازار میوه و تره‌بار به شهر تهران اضافه شود، گفت: در حال حاضر گوشت گرم داخلی با ۲۰درصد کاهش قیمت نسبت به تهران در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.
وی درخصوص طرح استقبال از نوروز ۹۸ اظهار داشت: در حال حاضر در میادین میوه و تره‌بار استان تهران، میوه‌جات، سبزیجات و حبوبات از ۲۰ تا ۴۰ درصد پایین‌تر از سطح شهر ارائه می‌شود.
سعید راد خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا آخر هفته نیز چهار بازار میادین میوه و تره‌بار به شهر تهران اضافه کنیم و در این راستا بتوانیم خدمات شهری را افزایش دهیم. در ایام پایانی سال، ساعت کار میادین از ساعت ۸ تا ۹ شب است و در روز ۲۹ اسفند میادین تهران از ساعت ۸ تا ۱۸فعالیت می‌کنند تا در روز آخر سال بیشتر در کنار خانواده‌های خود باشند. وی افزود: تا زمانی که ستاد تنظیم بازار، گوشت و مرغ در اختیار سازمان میادین قرار دهد، قطعاً نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد و در حال حاضر گوشت گرم داخلی با ۲۰درصد کاهش قیمت نسبت به شهر تهران در بازار میادین توزیع می‌شود.
وی گفت: روزی ۱۶هزار تن میوه وارد سازمان میادین می‌شود و میوه تهران و شش استان دیگر را تأمین می‌کند و ما نیز در این مدت تلاش کرده‌ایم تعامل و همکاری خوبی را با دوستان اتحادیه برای حل مشکلات داشته باشیم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار درباره توزیع مواد پروتئینی نیز گفت: در این حوزه ما تأمین‌کننده نیستیم بلکه سهمیه‌ای را توزیع می‌کنند و براساس آن نیز نسبت به توزیع این سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مدیرعامل شهروند اعلام کرده است، توزیع گوشت دولتی دیگر در مراکز میادین میوه و تره‌بار نخواهد بود و از شهروند توزیع می‌شود، گفت: یک‌شنبه ۲۰تن و روزگذشته ۱۲تن گوشت دولتی در مراکز میادین میوه و تره‌بار شهر تهران توزیع شده است و تا لحظه‌ای که در این خصوص گوشت یا مرغ با نرخ دولتی به سازمان بدهند، نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد. راد گفت: توزیع گوشت با کارت ملی و یک بار در طول ماه بین سه تا چهار کیلو به هر شهروند است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
2
1
سوال اینکه چرا به فرزندان زیر15 سال وفاقد کارت ملی وبا شناسنامه حدید سهمیه گوشت تعلق نمی گیره .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بچه ی زیر ۱۵ سال سرپرست خانوار هست؟؟؟ تعلق بگیره که تو و با بچه ت بری دو تا سهمیه گوشت بگیری اونوخ من با این درآمد کم و مخارج زیاد زندگی یه مثقال گوشت هم گیرم نیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تو ... گیاه خواری کنی بهتره به نظرم!
کدخدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
سلام گوشت تنظیم بازار هنوزم توضیع میشود چه ساعتی؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار