کد خبر: 949022
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
سخنان محمدعلی وکیلی در مورد میزان حقوقی که به عنوان نماینده مجلس می‌گیرد، حاشیه‌ساز شد. وکیلی، نماینده اصلاح‌طلب تهران در مورد میزان حقوقش از مجلس گفته که «حقوق هر نماینده مجلس ماهی ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که به سختی زندگی را می‌گذرانیم.»
حقوق بسیاری از کارگران در ایران به ۲ میلیون تومان هم نمی‌رسد. گرانی‌ها و تورم هم که در ماه‌های اخیر معیشت مردم را سخت کرده است. در چنین شرایطی اظهار نظر در مورد حقوق بالای ۸ میلیون تومان، آن هم به این شکل که «به سختی زندگی را می‌گذرانیم» نمک زدن روی زخم مردم است که اعتراضاتی را چه در روزنامه‌ها و چه در صداوسیما موجب شد.
خبرگزاری ایسنا هم خبر داده که آخرین وضعیت پرداختی‌های حقوقی دولت از این حکایت دارد که در حال حاضر ۴ میلیون و ۷۴۷ هزار کارمند و بازنشسته با متوسط مبلغ ۲ میلیون و ۸۶۷ هزار تومان در حکم دریافتی دارند که در این بین حدود ۱۹۰۰ نفر بالای ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند که متوسط حکم آ‌نها ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
در عوض ما با حدود 2 میلیون بهترین زندگی را میکنیم چون حقوقهای ما برکت دارند گرچه حرکت ندارند وحقوق مجلسین حرکت دارند اما برکت ندارند مثلا ما پیاده میریم آنها با شاستی بلند ما اشکنه میخوریم آنها برگ مگر چه عیبی داره زندگیه دیگه بلاخره خوش یا بد میگذره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار