کد خبر: 949016
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش توضیحاتی درباره حذف تدریس مدیران در کلاس‌های درس از سال آینده ارائه داد و گفت: به‌رغم دستاورد‌های مثبت تدریس مدیران در کلاس‌های درس، برآیند نهایی کار‌های کارشناسی صورت گرفته این بود که اگر مدیر به مدیریت بپردازد در مجموع مفیدتر است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مهدی نویدادهم، درباره حذف ساعت تدریس مدیران مدارس اظهار کرد: مشارکت مدیران در تدریس، محاسنی دارد و آن‌ها را با فرایند کلاس، درس و تدریس بیشتر آشنا می‌کند. وی افزود: طبیعتاً اشکالی که به‌وجود آمده بود این بود که مدیر در ساعاتی که سرکلاس بود، در حوزه مدیریتی‌اش حضور نداشت و ممکن بود اتفاقاتی در این ساعات رخ دهد و مدیر حضور نداشته باشد. دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه به‌رغم دستاورد‌های مثبت تدریس مدیران در کلاس‌های درس، برآیند نهایی کار‌های کارشناسی صورت گرفته این بود که اگر مدیر به مدیریت بپردازد در مجموع مفیدتر است، گفت: هرچند همان تدریس مدیر در کلاس هم توجیه داشت. نویدادهم افزود: در مجموع آسیب عدم حضور مدیر در محل انجام وظیفه اش بیشتر از دستاورد‌های مثبت تدریس بوده است. وی درباره راهکار جبران کمبود نیرو در پی لغو شش ساعت تدریس الزامی مدیران عنوان کرد: آموزش و پرورش به دنبال راه‌حل برای تأمین نیرو است. تنها انگیزه تدریس مدیران فقط کمبود معلم نبود و مهم‌تر از آن این بود که از نزدیک در صحنه حضور داشت و مستقیم با دانش آموزان در ارتباط بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار