کد خبر: 949015
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
واردات ۵۰ هزار رأس گوسفند تا پایان هفته
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از واردات ۵۰ هزار رأس گوسفند تا پایان هفته خبرداد و گفت: توزیع گوشت قرمز و مرغ به صورت منجمد و گرم تا تثبیت قیمت‌ها در بازار ادامه خواهد داشت.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمید ورناصری افزود: واردات گوشت قرمز از کشور‌های مختلف در حال انجام است، علاوه بر آن دام زنده هم در حال واردات است که تا پایان همین هفته واردات گوسفند زنده را با کشتی خواهیم داشت. وی افزود: اولین محموله گوسفند زنده که ۵۰ هزار رأس است تا پایان این هفته وارد می‌شود و در مراحل بعدی حدود ۹۰ هزار رأس وارد خواهد شد.
ورناصری ادامه داد: با واردات این دام‌های زنده و عرضه آن، کاهش قیمت گوشت قرمز را شاهد خواهیم بود، ضمن اینکه در یکی دو روز گذشته هم ثبات نسبی قیمت گوشت قرمز را در بازار شاهد بودیم.
وی افزود: تعیین قیمت این گوشت‌ها بر مبنای اعداد و ارقامی است که سازمان حمایت اعلام می‌کند و با یک سود حداقلی برای واردکنندگان است که در حال حاضر کیلویی حدود ۴۲ هزار تومان است و ممکن است افرادی قیمت‌هایی را طرح کنند که اطلاعی از عملیات واردات گوشت را نداشته باشند.
ورناصری گفت: حدود ۱۷۰ شرکت واردکننده گوشت گوسفند است و تعدادی هم گوشت گوساله وارد می‌کنند که در مجموع حدود ۲۶۰ شرکت تا الان واردکننده گوشت قرمز هستند. طبیعی است که برخی از این شرکت‌ها ممکن است از توان و ظرفیت بالاتر و سابقه بیشتری برخوردار باشند و برخی دیگر تازه وارد و توان آن چنانی نداشته باشند، ولی در مجموع همه این ۲۶۰ شرکت صلاحیت واردات گوشت را دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار