کد خبر: 949002
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر ثابت شود کسی با دادن کارت هدیه و بسته‌هایی خواسته مجمع را تحت تاثیر قرار دهد شده انتخابات را باطل می‌کنیم.
جوان آنلاین: محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران بیان کرد: من از شما سوال می‌کنم مهندسی که در کار نبود؟ بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها رحیمی، چون قانون شامل حالش می‌شد از سمت خود در فدراسیون هندبال استعفا داد و فدراسیون سه ماه با سرپرست اداره شد. تلاش وزارت ورزش این بود که فدراسیون به ثبات برسد. هندبال باید برنامه خود را برای انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باید شروع می‌کرد. طبیعتاً می‌طلبید زودتر انتخابات را برگزار کنیم. هندبال هم جزو رشته‌های مهیج و دانشگاهی است و طرفداران زیادی دارد.۱۵-۱۶ نفر برای انتخابات ثبت نام کرده بودند و همه آن‌ها تجربه خوبی در هندبال داشتند و از مدیران اجرایی و دانشگاهی بودند. در نهایت با توجه به اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شد آقای پاکدل توانست رأی مجمع را بگیرد ان شاالله از فردا کار خود را در هندبال شروع کند.

داورزنی در مورد اهدای کارت هدیه به رؤسای هیأت‌ها و اسپانسری که به نفع کاندیدای خاصی پول رد و بدل می‌کرد، نیز گفت: من این را هم شنیدم. برخی افراد که در انتخابات شرکت می‌کنند اولین بحث‌ها یی که مطرح می‌کنند این است که توانایی آوردن اسپانسر را داریم شعار‌های تبلیغاتی که می‌دهند یکی آوردن اسپانسر است. اما اینکه بخواهند با دادن کارت هدیه و برخی بسته‌ها مجمع را تحت تأثیر قراردهند، وزارت ورزش تذکر داده و اگر این ثابت شود حتی شده انتخابات را باطل می‌کنیم، چون برای ما حلاوت انتخابات خیلی مهم است. انتخابات سالمی بود و آقای پاکدل از خانواده خود هندبال است و علیرغم جوانی که دارند سابقه خوبی در حوزه اجرایی دارند. فکر می‌کنم اعضای مجمع به این بلوغ رسیده‌اند.
او در مورد مشکلات مالی زمان سرپرستی هندبال نیز، تصریح کرد: این بحث‌ها، بحث‌های رسانه‌ای نیست. وقتی قرار است فدراسیون به کسی دیگر سپرده شود تمام موجودی‌ها صورت جلسه می‌شود. این چیزی نیست که بخواهد با یک حرف سندیت داشته باشد. آن چیزی که در هندبال بعد از رفتن آقای رحیمی منتقل شده اعداد قابل توجه ریالی و ارزی بوده است و به سرپرست تحویل داده شده است. به هر حال فدراسیون هم اعزام‌هایی داشته و اقداماتی انجام داده و هزینه کرده است. سرپرست فدراسیون هم بعد از استقرار آقای پاکدل کل موجودی را با هماهنگی ذی حساب به رئیس جدید منتقل می‌کند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار