کد خبر: 948978
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار اعلام کرد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه امیدواریم تا آخر هفته ۴ بازار میوه و تره‌بار به شهر تهران اضافه شود، گفت: در حال حاضر گوشت گرم داخلی با ۲۰ درصد کاهش قیمت نسبت به تهران درمیادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.

جوان آنلاین:‌ سید سعید راد در جمع خبرنگاران در خصوص طرح استقبال از نوروز ۹۸ اظهار داشت:‌ سازمان میادین با توجه به رسالتی که دارد همیشه کنار مردم است و تدابیری اندیشیده که نقش بیشتری در سفره خانواده‌ها داشته باشد.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا حدی بتوانیم سفره پربرکتی را برای شهروندان تهرانی مهیا کنیم.

راد خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر در میادین میوه و تره‌بار استان تهران، میوه‌جات، سبزیجات و حبوبات از ۲۰ تا ۴۰ درصد پایین‌تر از سطح شهر ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم بتوانیم تا آخر هفته نیز چهار بازار میادین میوه و تره‌بار به شهر تهران اضافه کنیم و در این راستا بتوانیم خدمات شهری را افزایش دهیم؛ در ایام پایانی سال، ساعت کار میادین از ساعت ۸ تا ۹ شب است و در روز ۲۹ اسفند میادین تهران از ساعت ۸ تا ۱۸ فعالیت می‌کنند تا در روز آخر سال بیشتر در کنار خانواده‌های خود باشند.

وی افزود: تا زمانی که ستاد تنظیم بازار، گوشت و مرغ در اختیار سازمان میادین قرار دهد، قطعا نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد و در حال حاضر گوشت گرم داخلی با ۲۰ درصد کاهش قیمت نسبت به شهر تهران در بازار میادین توزیع می‌شود.

راد درباره معضلات و مشکلات سازمان میادین شهر تهران نیز افزود: ۲۴ سال است که سازمان میادین احداث شده است و در سازمان میادین، وزارت کشور، شهرداری تهران، اتحادیه‌ها و اصناف حضور دارند.

وی گفت:‌ ما در اینجا به عنوان شهردار سازمان میادین هستیم و اتحادیه و اصناف نیز نظارت بر فعالیت‌ها دارند.

وی یادآور شد: روزی ۱۶ هزار تن میوه وارد سازمان میادین می‌شود و میوه تهران و ۶ استان دیگر را تأمین می‌کند و ما نیز در این مدت تلاش کرده‌ایم تعامل و همکاری خوبی را با دوستان اتحادیه برای حل مشکلات داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار افزود:‌ تاکنون فرمانده پلیس راهور، فرمانده ناجا و دیگر دستگاه‌های ذیربط در سازمان میادین حضور پیدا کردند و ایستگاه‌های آنها نیز موجود است، حتی پلیس امنیت و مبارزه با مواد مخدر نیز در این سازمان حضور دارند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که ورود و خروج به سازمان میادین شهر تهران به سیستم کنترل ترافیک شهر تهران متصل شود و از مرکز کنترل ترافیک، این سازمان رصد شود، چرا که ترددها به این سازمان بسیار زیاد است.

راد ادامه داد: ما از لحاظ قانونی نمی‌توانیم نسبت به دریافت عوارض پسماند و نوسازی اقدام کنیم، ولی با سایر بخش‌ها از جمله شهرداری منطقه ۱۹ و معاونت مالی و درآمد صحبت کرده‌ایم که نسبت به دریافت این عوارض اقدام کند.

وی گفت: در حال حاضر بعضی از زباله‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار به دامداری‌ها داده می‌شود و گروهی نیز از دانشگاه امیرکبیر برای تبدیل زباله به کمپوست و یا خوراک دام اقدام کرده‌اند که در این خصوص تفاهم‌های لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار درباره توزیع مواد پروتئینی نیز گفت: در این حوزه ما تأمین کننده نیستیم، بلکه سهمیه‌ای را توزیع می‌کند و براساس آن نیز نسبت به توزیع این سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مدیرعامل شهروند اعلام کرده است توزیع گوشت دولتی دیگر در مراکز میادین میوه‌ و تره‌بار نخواهد بود و از شهروند توزیع می‌شود، گفت: روز گذشته ۲۰ تن و امروز ۱۲ تن گوشت دولتی در مراکز میادین میوه‌ و تره‌بار شهر تهران توزیع شده است و تا لحظه‌ای که در این خصوص گوشت و یا مرغ با نرخ دولتی به سازمان بدهند، نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد.

وی گفت:‌ توزیع گوشت با کارت ملی و یک بار در طول ماه بین ۳ تا ۴ کیلو به هر شهروند است.

وی درباره ارائه خدمات به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز گفت:‌ سازمان میادین میوه و تره‌بار یکم و دوم فروردین تعطیل است و سوم تا پنجم فروردین تا ساعت ۱۴ باز است و از روزپنجم فروردین نیز تمام میادین میوه و تره‌بار به صورت دائم باز هستند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
هنوز گوشت دولتی قسمت ما نشده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار