کد خبر: 948966
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
فرمانده کل سپاه در پیامی مفتخر شدن سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی به دریافت نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری را به وی تبریک گفت.

جوان آنلاین: در پی مفتخر شدن سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از دست فرمانده معظم کل قوا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه

با سلام و تحیات
دریافت نشان افتخار آمیز "ذوالفقار" از دست مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) را به جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک این رخداد فرخنده که محصول نقش آفرینی‌های سترگ، راهبردی، سرنوشت‌ساز و مخلصانه آن برادر عزیز و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مقابله هوشمندانه و ظفرمند با اشقیای تکفیری و تروریسم آمریکایی-صهیونیستی و صیانت از امنیت مثال زدنی ملت و میهن اسلامی است، موجب مباهات و افتخار آحاد پاسداران انقلاب و منشأ خیر و برکت در عرصه رسالت و ماموریت‌های خطیر محوله در آینده روشن پیش رو خواهد بود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت ازمنویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می‌کنم.

منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار