کد خبر: 948946
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
روایتی از دیدار دانشجویان با سیدمرتضی نبوی
اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص نظام دیدار و گفت‌وگو کردند.
جوان آنلاین: اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص نظام دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیدعلی صالح‌پور دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این باره به خبرنگار فارس گفت: در این دیدار در مورد مسائل مختلفی همچون بیانیه گام دوم انقلاب، FATF، جوانگرایی و مسائلی از این دست گفت‌وگو کردیم و نظر آقای نبوی را جویا شدیم.

وی ادامه داد: آقای نبوی در مورد فضایی که در مجمع در مورد بررسی FATF وجود دارد گفت که عده‌ای از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام سعی داشتند در فضایی به دور از سیاسی‌کاری به بررسی این موضوع بپردازند و بعد از اینکه متوجه شدند ماهیت کانال مالی اروپا چیست به کلی نظرشان نسبت به تصویب FATF منفی شد.

صالح پور تصریح کرد: آقای نبوی در پاسخ به سوالی در مورد علت غیبت‌های طولانی برخی از اعضای مجمع، به نام ۲ نفر از اعضای مجمع اشاره کرد و گفت: این افراد به دلیل کهولت سن است که نمی‌توانند در جلسات شرکت کنند.

وی ادامه داد: آقای نبوی درباره استفاده از جوانان هم مطالبی را بیان کردند و گفتند که جوانان باید با مطالعات تخصصی وارد عرصه شود و برای مشکلات راهکار داشته باشد. وی در باره مسائل اقتصادی هم به طرح جامع مالیاتی اشاره و نکاتی را در این رابطه بیان کرد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: آقای نبوی در مورد برخی بهم ریختگی‌ها در حوزه قانون‌گذاری هم تاکید کرد که باید یک سری اصلاحات و بازنگری‌ها در برخی قوانین صورت گیرد. همچنین به چابک‌سازی دولت هم اشاره و به لزوم اجرای دولت الکترونیک هم تاکید کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار