کد خبر: 948919
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
گفت وگو "جوان آنلاین " با پیشکسوت سابق پرسپولیس در آستانه بازی با السد قطر
در حالی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فردا با برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و السد قطر پیگیری می‌شود که بی شک پرسپولیس کار سختی در قطر پیش رو دارد. تیمی که در چند بازی اخیر نتوانسته درلیگ برتر خوب ظاهر شود و انتظارات را برآورده کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: فریدون ممبینی پیشکسوت و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره بازی فردا پرسپولیس برابر السد قطر گفت: واقعا بازی، بازی سخت و مهمی برای پرسپولیس است و انجام آن در قطر کار سخت را دو چندان می‌کند. حریف تیم بسیار خوبی دارد و از ستاره‌های خوبی مثل ژاوی بهره می‌برد. بازیکنی که نبض وسط بازی را به دست می‌گیرد و هر تیمی را راه می‌اندازد. السد هر چند در دوره قبل مسابقه را به ما واگذار کرده، اما با بازی‌هایی که قبلا انجام داده نشان می‌دهد که تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برای پیروزی پا به میدان می‌گذارد.
ممبینی : بودیمیرکروات هنوز اضافه وزن داردوی افزود: البته ما هم در مقابل بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند باعث کسب ۳ امتیاز بازی شوند. برد دوره قبل هم انگیزه مان را دوچندان می‌کند. به نظرم من ما باید دربازی فردا هوشمندانه‌تر بازی کنیم. موضوعی که قطعا خود برانکو هم با توجه به شرایط به آن واقف است. به هر حال بازی، بازی سختی است و نباید از آن غافل شویم. آنچه مشخص است ما در بازی فردا با توجه به اینکه چند بازیکن پرسپولیس مصدوم هستند کار را برای برانکو کمی سخت کرده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درادامه خاطر نشان کرد: ببیند برنامه ریزی لیگ باعث شده تا فشار روی پرسپولیس به خاطر بازی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر زیاد باشد، اما با این حال پرسپولیس اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد باید چشم به ضد حمله داشته باشد تا به گل برسد.
ممبینی با اشاره به عدم نتیجه گیری پرسپولیس درلیگ برتر در نیم فصل دوم گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس با هم خیلی هماهنگ نیستند و این موضوع کاملا مشهود است و به مرور زمان آن هم درست می‌شود. باید به تیمی که چند بازیکن گرفته و تغییر می‌دهد فرصت کافی داد. فشار عصبی روی تک تک بازیکنان پرسپولیس وجود دارد و همین اجازه نمی‌دهد تا آن‌ها بازی همیشگی شان را انجام دهند.
وی درباره مهاجمان پرسپولیس تصریح کرد: علی علیپور و ترابی بازیکنان خوبی هستند و می‌تواند مکمل هم باشند. البته بودیمیر بازیکن کروات هم که به این تیم اضافه شده است می‌تواند خیلی زیاد کمک کنند، اما متاسفانه کمی اضافه وزن دارد و همین کار را سخت می‌کند. در کل اگر هافک وسط پرسپولیس بتواند در بازی فردا مهاجمان را خوب تغذیه کند خیلی از مشکلات حل خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار