کد خبر: 948910
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
گفت وگو "جوان آنلاین " با کاپیتان سابق پرسپولیس در آستانه بازی با السد قطر
در حالی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فردا با برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و السد قطر پیگیری می‌شود که بی شک پرسپولیس کار سختی در قطر پیش رو دارد. تیمی که در چند بازی اخیر نتوانسته درلیگ برتر خوب ظاهر شود و انتظارات را برآورده کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: محمد پنجعلی پیشکسوت و کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره بازی فردای پرسپولیس برابر السد قطر گفت: به هر حال بازی فردا قطعا سخت خواهد بود چرا که بازی در قطر برگزار می‌شود. حریف تیم بسیار خوبی دارد و از ستاره‌های خوبی بهره می‌برد. با بازی‌هایی که قبلا انجام داده نشان می‌دهد که تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برای پیروزی پا به میدان می‌گذارد.
پنجعلی: مسائل روانی باعث عدم نتیجه گیری پرسپولیس استوی افزود:البته ما هم در مقابل بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند باعث کسب ۳ امتیاز بازی شوند. به نظرم من ما باید دربازی فردا هوشمندانه‌تر بازی کنیم. موضوعی که قطعا خود برانکو هم با توجه به شرایط به آن واقف است. به هر حال بازی، بازی سختی است و نباید از آن غافل شویم.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درادامه خاطر نشان کرد: ببیند پرسپولیس اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد باید رد بازی فردا بسته بازی کند. نباید اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف و داد. ما خیلی راخت می‌توانیم روی ضد حمله می‌توانیم در بازی فردا به گل برسیم و نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
پنجعلی با اشاره به عدم نتیجه گیری پرسپولیس درلیگ برتر در نیم فصل دوم گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول با توجه به این که مدتی را از پنجره نقل و انتقالات محروم بود و نتوانست بازیکن بگیرد خیلی خوب بازی می‌کرد که دلیل این بود که، چون یک بیش از یک فصل را کلا باز چند یازیکن بازی می‌کرد و همه آن بازیکنان با هم خیلی هماهنگ شده بودند و حالا که چند بازیکن اضافه شده طبیعی است که نتوانند مثل قبل هماهنگ باشند، این موضوع طبیعی است و بازی به بازی بهتر خواهند شد. البته هافبک‌های پرسپولیس هنوز ضعف دارند که انشاله به مرور زمان آن هم درست می‌شود. باید به تیمی که چند بازیکن گرفته و تغییر می‌دهد فر صت کافی داد.
وی در خصوص تیم السد قطر گفت: همان طور که گفتم بازی سخت و سنگینی در انتظار پرسپولیس است. السد مهره‌های خیلی خوبی در اختیار دارد و می‌تواند جنگ اصلی در میانه میدان را در اختیار خود بگیرد. به نظرم کار هافک‌های پرسپولیس در بازی فردا خیلی تعیین کننده است. اگر بتوانند در بازی فردا ترابی و علیپور را خوب تغذیه کنند به گل می‌رسیم. البته همانطور که گفتم هافک‌ها هنوز باهم هماهنگ نیستند و این کمی کار را برای برانکو سخت می‌کند.
بازیکن سابق تیم ملی درباره مهاجمان پرسپولیس تصریح کرد: علی علیپوربازیکن بسیار خوبی و چارچوب شناسی است. پرسپولیس می‌تواند با استفاده از تیزهوش این بازیکن نبض بازی را با زدن گل در دست بگیرد. مهدی ترابی و بودیمیر بازیکن کروات هم که به این تیم اضافه شده است می‌تواند خیلی زیاد به علیپور کمک کنند و نقش مکمل را به خوبی ایفا کنند. فکر می‌کنم آن‌ها بازهم تأثیرگذاری خود را خیلی زود نشان خواهند داد، اما باید توسط هافبک‌های پرسپولیس تغذیه شوند. یادمان باشد در این چند بازی که پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گیرد مسائل فنی دخالت ندارد و فقط باروانی است که اجازه نمی‌دهد این تیم نتیجه بگیرد. امروز انتظارات از این تیم زیاد است و نمی‌گذارد تیم نتیجه بگیرد. بی شک این موضوع موقت و پرسپولیس با یکی دو برد به حالت قبل برمی گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار