کد خبر: 948901
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱)
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) گفت: حقوق معوقه به همراه عیدی بیش از ۳۶۰ کارگر نگه دار خط راه آهن استان سمنان پرداخت شد.

فرشاد زادخور افزود: کارگران نگه دار خط راه آهن شمال شرق(1) در محدوده استان سمنان 2 ماه حقوق معوق داشتند که با برنامه ریزی اصولی در آستانه عید نوروز دستمزد این افراد پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: با پرداخت این دستمزد ادامه پرداختی ها به کارگران این بخش به روز شد و با تخصیص به موقع اعتبارها تمامی دستمزدها در زمان مشخص پرداخت خواهد شد.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) ادامه داد: در سال های گذشته یکی از چالش های اساسی در این اداره کل پرداخت حقوق، پاداش و عیدی کارکنان بود که امسال با همکاری و پیگیری های مستمر این مشکل برطرف شد.
زادخور اضافه کرد: اکنون دغدغه تمامی کارکنان راه آهن شمال شرق(1) خدمات رسانی به هموطنان در نوروز 98 است و با برنامه ریزی اصولی این مهم محقق می شود.
وی تصریح کرد: بیش از 72 درصد از بلیت های نوروزی راه آهن جمهوری اسلامی به فروش رفته است که این امر نشان از اعتماد مردم به ناوگان ریلی برای تردد و مسافرت به نقاط مختلف کشور است.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) گفت: ضریب صندلی قطارها برای تردد مسافران در نوروز 98 به نسبت روزهای دیگر سال 12 درصد افزایش یافت و با هم افزایی تمامی کارکنان این اداره کل سفر ایمنی برای هموطنان در نوروز امسال رقم می خورد.
بیش از 500 کیلومتر از خط ریلی 926 کیلومتری تهران- مشهد زیر پوشش اداره کل راه آهن شمال شرق(1) قرار دارد و روزانه 80 رام قطار در این مسیر در حال رفت و آمد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر