کد خبر: 948898
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از بسترسازی برای اسکان روزانه بیش از ۶۱۰۰ نفر در مدارس این استان در تعطیلات پایان سال خبر داد.

محمد دستورانی در جلسه مشترک ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی و شورای راهبردی وضعیت تصادفات استان سمنان از باز بودن درهای 220 مدرسه این استان به روی زوار بهشت رضوی و مسافران نوروزی خبرداد و اظهارکرد: یک‌هزار و 600 کلاس درس برای خدمات‌دهی به زائران و مسافران نوروزی در شهرستان های هشتگانه این استان مهیا شده است.

این عضو ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی استان سمنان اضافه کرد: ۱۷‌ پایگاه برای پیگیری امور مربوط به فرآیند اسکان زوار بهشت رضوی(ع) و مسافران نوروزی این استان ایجاد شده است.

وی از تجهیز ۲۲۰‌ مدرسه این استان به امکانات اقامتی برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و زوار امام رضا(ع) خبر داد و گفت: همکاران ما همه توان خود را به کار خواهند گرفت تا مسافران و گردشگران با خاطره خوشی این استان را ترک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، ظرفیت اقامتی مدارس تجهیز شده را روزانه بالغ بر 6000 نفر اعلام و اضافه کرد: آموزش و پرورش استان در همه شهرستان‌های استان متناسب با برآوردهای انجام شده کلاس های درسی را پیش بینی کرده است.

دستورانی با بیان اینکه ظرفیت اسکان مسافران در مدارس استان محدود به این رقم نیست ادامه داد: چنانچه نیاز باشد این آمادگی وجود دارد که کلاس‌های درس بیشتری تجهیز شوند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: بیش از 500 نیروی فرهنگی در ایام نوروز برای خدمات‌دهی و اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است .

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آماده خدمات‌دهی به غیرفرهنگیان نیز هست اظهار داشت: در صورت صلاحدید ستاد سفر استان، آموزش و پرورش استان علاوه بر فرهنگیان خدمات اقامتی خود را به عموم مسافران نوروزی نیز ارائه خواهد داد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل ستاد اسکان در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: ستاد اسکان با محوریت آموزش و پرورش استان، ‌تمامی ظرفیت‌های ممکن را برای خدمات‌دهی کیفی به زوار ، فرهنگیان و مسافران مهیا کرده است .

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در همه شهرستان های این استان مدارسی را برای پذیرایی از فرهنگیان و مسافران نوروزی استان مهیا کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر