کد خبر: 948887
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان از برخورد قانونی با ۶۶۹ واحد صنفی که با فروش لباس‌های غیر متعارف در زمینه ترویج بدپوششی اقدام می‌کردند در راستای اجرای طرح تطهیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردارمهدی معصوم بیگی اظهار داشت: حجاب و عفاف يكي از ارزشمند ترين نمادهاي فرهنگي، اجتماعي در ميان مردم ايران در دوران قبل و بعد از اسلام به شمار می آید و رعايت آن از جمله موضوعات مورد تاکید مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است .
وی با بیان اینکه سنگر حجاب و عفاف همواره مورد هجمه شدید دشمنان قرار داشته است گفت: نظام های استکباری و سرمایه داری در این سال ها تلاش کردند تا با عرضه پوشاك نامتعارف که مبین فرهنگ منحط غرب است، مردم و خصوصاً دختران و پسران جوان را از طهارت و پاکی دور کنند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حفظ و پاسداری از ارزش ها برعهده نیروی انتظامی است به همین جهت طرحی تحت عنوان "تطهیر" با هدف برخورد و مقابله با مروجان بد پوششی و فروشندگان لباس های غیر متعارف در دستور کار مجموعه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
سردار معصوم بیگی از تشکیل گشت های ویژه مشترک با بازرسان اتحادیه های صنفی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به منظور نظارت بر واحدهای صنفی فروش پوشاک خبر داد.
وی گفت: در اجرای این طرح با 669 واحد صنفی فروش لباس که به نوعی مروج بد پوششی بودند برخورد قانونی صورت گرفته و نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت این واحدها با حکم مقام قضائی اقدام لازم به عمل آمد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از این واحدها لباس های غیر متعارف و مانکن هایی که مصداق ترویج بدپوششی و مبین فرهنگ منحط غرب بودند جمع آوری شدند گفت: بیشتر این واحدها فاقد پروانه کسب بوده و بدون مجوز قانونی اقدام به فعالیت می کردند که برخورد های لازم با آنان صورت گرفت.
این مقام ارشد انتظامی از صدور اخطار پلمب به یک هزار و 703 واحد فروش لباس و اخذ تعهد از متصدیان 2 هزار و 246 واحد صنفی و همچنین تذکر به یک هزار و 31 فروشنده دیگر در راستای اجرای طرح مذکور خبر داد .
سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: در صورتی که نوع پوشش فروشندگان خانم واحدهای صنفی فروش پوشاک، غیر متعارف و مروج بد پوششی باشد در مرحله اول با تذکر و تعهد مواجه شده و در مرحله بعد به مراجع قضائی معرفی می شوند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به ابراز رضایت گسترده شهروندان از اجرای طرح مذکور، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مسئولان اتاق اصناف و اتحادیه های صنوف لباس فروشی با این فرماندهی بر تداوم طرح مذکور با هدف حفظ عفاف و حجاب و ایجاد طهارت و پاکی در جامعه تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار