کد خبر: 948866
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد از اتمام ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با مشارکت سپاه پاسداران تا پایان شهریور ۹۸ برای مددجویان ۱۴ استان کشور خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد درخصوص تفاهمنامه با سپاه پاسداران برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان اظهار کرد: در فاز دوم تفاهمنامه کمیته امداد با سپاه پاسداران، ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ۱۴ استان در حال احداث است که تا شهریور ۹۸ به مددجویان تحویل خواهد شد.
ابراهیم بازیان تأمین خدمات مسکن ایتام در کل کشور در سال ۹۸ با اولویت خانوار‌های فاقد مسکن و مناسب‌سازی مسکن خود مالکان را از مهم‌ترین سرفصل‌های خدمات مسکن در سال ۹۸ اعلام کرد و ادامه داد: تأمین ۱۵۰هزار واحد مسکن مددجویان روستایی و شهری و ارائه خدمات تعمیرات به ۳۵۰هزار واحد مددجویی در سال ۹۸به عنوان سال سوم برنامه ششم امداد در دستور کار قرار دارد.
بازیان به تفاهمنامه ساخت ۱۰هزار واحد مسکن برای نیازمندان و مددجویان استان کرمان با سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن هم اشاره کرد و گفت: سهم امداد در این پروژه تأمین ۵۰درصد منابع لازم خواهد بود. همچنین در تفاهمنامه با مؤسسه خیریه بوتراب برای ساخت هزار واحد مسکونی ایتام، پیش‌بینی شده است.
مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اضافه کرد: تفاهمنامه ساخت ۱۲هزار واحد برای مددجویان استان سیستان و بلوچستان با سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن نیز از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مسکن برای سال ۹۸ است و مقرر شد، این پروژه تا ۲۲ بهمن سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد که سهم امداد از این پروژه ۶ هزار واحد است. بازیان با تشریح عملکرد حوزه مسکن کمیته امداد در سال ۹۷ افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، ارائه ۶۰ هزار خدمت در حوزه مسکن برای سال ۹۷ پیش‌بینی شده بود که تاکنون حدود ۸۰هزار خدمت در این زمینه ارائه شده است. وی با بیان اینکه بیش از ۱۰هزار مورد از این خدمات به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ارائه شده است، تأکید کرد: با تحویل بیش از ۵هزار واحد مسکونی، کار ساخت مسکن برای تمامی مددجویان زلزله‌زده استان کرمانشاه به پایان رسید. همچنین حدود ۵ هزار خدمت در حوزه بهسازی و تعمیر منازل آسیب‌دیده مددجویان در زلزله ارائه شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار