کد خبر: 948741
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
با حضور معاون مدیر بین الملل استانداری نرماندی فرانسه؛
معاون مدیر بین الملل استانداری نرماندی فرانسه با نایب رییس و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با اشاره به توانمندی استان در بخش های صنعتی ،کشاورزی و خدماتی گفت:همکاری بین استان های نرماندی و اصفهان در زمینه های مختلف می تواند روابط بین بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی (SME) را تقویت کند.
وی ضمن دعوت از فعالان اقتصادی اتان نرماندی فرانسه برای بازدید از استان اصفهان گفت:تبادل هیات های تجاری و سرمایه گذاری دو طرف می تواند روابط اقتصادی و کشور ایران و فرانسه را تقویت سازد.
وی با اشاره به مزیت های گردشگری استان اصفهان گفت:صنعت گردشگری یکی از مزیت های مشترک اصفهان و نرماندی است و می تواند در این زمینه تبادل گردشگر داشته باشیم.
لولا تسر معاون مدیر بین الملل استانداری نرماندی فرانسه در این دیدار گفت:استان نرماندی در بخش تولید انرژی ،پالایش نفت و پتروشیمی نقش مهمی در اقتصاد فرانسه دارد.
وی سطح روابط اقتصادی بین نرماندی با ایران بویژه استان اصفهان را پایین ارزیابی کرد و گفت:با وجود ظرفیت های بالای اقتصادی در دو طرف در زمینه حجم مبادلات تجاری چندان موفق نبودیم.
وی از اتاق بازرگانی اصفهان خواست که با شناسایی فرصتهای تجاری و سرمایه گذاری دو طرف زمینه تبادل تجاری با اتاق نرماندی فرانسه را فراهم سازد.
وی خاطر نشان کرد:تنها بخش گردشگری اصفهان و نرماندی  فعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار